Grāmatās balstīta fanu literatūra 7. klases skolēnu radošās rakstīšanas prasmju pilnveidei angļu valodas stundās
Author
Ozoliņa, Sabīne
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Auziņa, Anita
Date
2015Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomdarba tēma tika balstīta uz rakstveida saziņas nozīmīgumu 21. gadsimta sabiedrībā un vajadzības saistoši izpaust idejas rakstiskā viedā. Darba mērķis bija noskaidrot, kā grāmatās balstīta fanu literatūra var pilnveidot radošos darbus 7. klasē angļu valodas stundās. Pētījuma dati tika iegūti ar 3 rakstu darbiem, no kuriem viens bija fanu literatūra, kā arī ar aptauju. Rakstu darbi tika savā starpā salīdzināti, lai novērotu izmaiņas tādos kritērijos kā gramatika, pareizrakstība, vārdu krājums, teksta organizācija, kompozīcija un radošā izaugsme. Darbu salīdzināšana ļāva darba autorei secināt, ka grāmatās balstīta fanu literatūra var palīdzēt skolēniem radošo darbu rakstīšanas prasmju pilnveidei, bet oriģināldarbu rakstīšana būtu jāapskata kā regulāra rakstīšanas treniņa iespēja. The theme of the Paper is based on importance of written communication in the 21st century and the need to express ideas through written communication. The aim of the Paper was to find out how book based fan-fiction could assist improving the creative works of students particularly in Grade 7 during English lessons. The data for the research was gathered through 3 creative works of the students, one being a fan-fictional work and with a questionnaire. The works were compared in order to observe changes in the areas of grammar, spelling, vocabulary, text organization, composition and creative growth. The comparison of the written works let the author of the Paper to conclude that book based fan-fiction can assist students in improving their writing skills, but original works by students should be offered as a regular writing practice.