Skolotāju pieredze mazākumtautības skolēnu rakstītprasmes attīstībā latviešu valodā
Author
Čaunāne, Jolanta
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Gavriļina, Margarita
Date
2015Metadata
Show full item recordAbstract
Maģistra darba „Skolotāju pieredze mazākumtautības skolēnu rakstītprasmes attīstībā latviešu valodā” mērķis ir noskaidrot un izpētīt skolotāju didaktisko pieredzi, sakarā ar mazākumtautības skolēnu rakstītprasmes attīstību.
Darba autore: Jolanta Čaunāne
Darba zinātniskā vadītāja: Dr. paed. Prof. Margarita Gavriļina
Maģistra darba struktūra:
Maģistra darbs sastāv no četrām daļām, ievada un nobeiguma. Pirmā daļa veltīta, skolēnu rakstītprasmes attīstībai otrā valodā sākumposmā. Otrajā daļā apskatīti skolotāju pieredzes analīzes veidi / metodes. Trešajā daļa veltīta skolotāju pedagoģiskās darbības analīzei. Ceturtā daļa ir pētījums, rezultātu apkopojums. Darba nobeigumā izdarīti secinājumi.
Atslēgas vārdi: rakstītprasme, sākumskola, mazākumtautību izglītības iestāde. Teachers' Experience in the Development of Minority Students' Writing Skills in Latvian. The aim is to identify and explore the teachers' teaching experience in connection with minority student literacy development.
The author of the thesis: Jolanta Čaunāne
The advisor of the thesis: Dr. paed. Prof. Margarita Gavriļina
Master Thesis structure:
Master's thesis consists of four parts, introductory and final. The first part is dedicated to students’ literacy development in a second language early stage. The second part deals with teachers' experience types of analysis / methods. The third part is devoted to the analysis of teachers’ performance. Fourth part is research, summary of the results. The summary of conclusions.
Keywords: literacy, primary school, minority educational institution.