Show simple item record

dc.contributor.advisorNarodovska, Ivetaen_US
dc.contributor.authorKohane, Ļubovaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-07-08T01:06:11Z
dc.date.available2015-07-08T01:06:11Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other49688en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/30214
dc.description.abstractDiplomdarba tēma ir „Radošuma izmantošanas iespējas latviešu valodas kā otras valodas apguvē 6. klasē”. Radošums ir neatkārtojama personības īpašība, kas dod iespēju radīt idejas un realizēt tās. Attīstīt skolēnos radošumu ir galvenais mērķis mūsdienu izglītībā. Skolēnu radošā darbība un radošums attīstās veiksmīgāk, ja mācību procesā tiek pielietoti daudzveidīgi uzdevumi un radošās metodes, kas orientēti uz skolēna radošo darbību. Diplomdarba mērķis ir izpētīt radošuma izmantošanas iespējas latviešu valodas kā otras valodas apguvē 6.klasē. Diplomdarbs sastāv no ievada, 3 daļām, 7 apakšnodaļām, secinājumiem un izmantotas literatūras saraksta. Darba teorētiskajā daļā tika izpētīts teorētiskais jēdziens „radošums” un tā būtība; radošuma veicināšanas process; aplūkota radošā darbība mācību procesā; izanalizētas radošuma attīstīšanas iespējas; aprakstītas radošas metodes; darbā tika aprakstīts radošo metožu praktisks pielietojums mācību procesā un radošuma izmantošanas iespējas latviešu valodas kā otras valodas apguvē .Nobeigumā ir izdarīti secinājumi. Atslēga vārdi: radošums, veicināšana, radošās metodes.en_US
dc.description.abstractTitle of this diploma paper is „ Possibilities of Creativity Usage in Latvian as the 2nd Language Acquisition in Form 6.”.Creativity is a unique quality of a personality that gives the opportunity to generate and implement ideas. Develop learners creativity is one of important aims in nowadays education. Pupils creative work and creativity is more successful when the study process includes diverse tasks and creativity methods directed to stimulating students creative activity.The aim of this diploma paper is to explore possibilities of creativity usage in Latvian as the 2nd Language cquisition in Form 6. This Diploma paper consists of the introduction, 3 chapters, 7 subchapters, conclusion and bibliography. The meaning of the theoretical term „creativity” is viewed un the theoretical part of the study; it explores creative work in the study process; possibilities of creativity development are analyzed; there is a practical usage of creativity methods feseribed in the learning process and creativity usage possibilities in Latvian as the 2nd language acquisition. In the end conclusions are made.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.subjectRadošumsen_US
dc.subjectRadošās metodesen_US
dc.subjectRadošā domāšanaen_US
dc.subjectRadošuma attīstīšanaen_US
dc.subjectRadošā darbībaen_US
dc.titleRadošuma izmantošanas iespējas latviešu valodas kā otras valodas apguvē 6. klasēen_US
dc.title.alternativePossibilities of Creativity Usage in Latvian as the 2nd Language Acquisition in Form 6en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record