Personīgās efektivitātes principu integrēšana matemātikas mācību procesā 7. klasei
Author
Belova, Maira
Co-author
Latvijas Universitāte. Ķīmijas fakultāte
Advisor
Mencis, Jānis
Date
2015Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba „Personīgās efektivitātes principu integrēšana matemātikas mācību procesā 7. klasei” mērķis ir izstrādāt skolotāja atbalsta materiālu personīgās efektivitātes principu integrēšanai matemātikas mācību procesā 7. klasei.
Bakalaura darbs sastāv no ievada, 4 nodaļām, 15 apakšnodaļām, secinājumiem, pateicības un 6 pielikumiem.
Nozīmīgākie secinājumi:
Nevienas izglītības sistēmas reformas ietekme nav jūtama un redzama rezultātos tūlītēja, kā arī būtiskas izmaiņu tendences parasti ir saistītas ar vairāku faktoru ietekmi, tāpēc šobrīd ir apgrūtinoši izvērtēt, kā tieši programma “Līderis manī” un tās personīgās efektivitātes principi, izmaiņas izglītības politikas dokumentos un normatīvajos aktos ir ietekmējušas skolēnu kompetenču pilnveidošanos.
Personīgās efektivitātes principu apgūšanu var integrēt jebkurā mācību procesā, tai skaitā arī matemātikā, ja tiek izmantotas aktīvas mācību metodes un formas. The aim of the Bachelor Paper “Integration of personal efficiency principles in mathematics learning process for 7th grade” is to develop teacher methodological materials for the integration of efficiency principles in mathematics teaching and learning process. Methodological materials is for 7th grade.
The Paper consists of an introduction, 4 chapters, 15 section, conclusions, gratitude and 6 appendices.
The most significant conclusions:
No impact of educational system reform can be observed immediately after implementation and any significant change tendencies are influenced by several factors making it difficult to determine how exactly programme “Līderis manī”, its effectiveness principles, and changes in education policy documents and regulations have affected competency development in pupils.
Acquirement of personal effectiveness principles can be integrated in any learning process, including mathematics, if active learning methods and forms are used.