• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Ķīmijas fakultātes studentu noslēguma darbi / Faculty of Chemistry - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (ĶF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Ķīmijas fakultātes studentu noslēguma darbi / Faculty of Chemistry - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (ĶF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Personīgās efektivitātes principu integrēšana matemātikas mācību procesā 7. klasei

Thumbnail
Открыть
300-49682-Belova_Maira_mb11055.pdf (1.577Mb)
Автор
Belova, Maira
Co-author
Latvijas Universitāte. Ķīmijas fakultāte
Advisor
Mencis, Jānis
Дата
2015
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Bakalaura darba „Personīgās efektivitātes principu integrēšana matemātikas mācību procesā 7. klasei” mērķis ir izstrādāt skolotāja atbalsta materiālu personīgās efektivitātes principu integrēšanai matemātikas mācību procesā 7. klasei. Bakalaura darbs sastāv no ievada, 4 nodaļām, 15 apakšnodaļām, secinājumiem, pateicības un 6 pielikumiem. Nozīmīgākie secinājumi: Nevienas izglītības sistēmas reformas ietekme nav jūtama un redzama rezultātos tūlītēja, kā arī būtiskas izmaiņu tendences parasti ir saistītas ar vairāku faktoru ietekmi, tāpēc šobrīd ir apgrūtinoši izvērtēt, kā tieši programma “Līderis manī” un tās personīgās efektivitātes principi, izmaiņas izglītības politikas dokumentos un normatīvajos aktos ir ietekmējušas skolēnu kompetenču pilnveidošanos. Personīgās efektivitātes principu apgūšanu var integrēt jebkurā mācību procesā, tai skaitā arī matemātikā, ja tiek izmantotas aktīvas mācību metodes un formas.
 
The aim of the Bachelor Paper “Integration of personal efficiency principles in mathematics learning process for 7th grade” is to develop teacher methodological materials for the integration of efficiency principles in mathematics teaching and learning process. Methodological materials is for 7th grade. The Paper consists of an introduction, 4 chapters, 15 section, conclusions, gratitude and 6 appendices. The most significant conclusions: No impact of educational system reform can be observed immediately after implementation and any significant change tendencies are influenced by several factors making it difficult to determine how exactly programme “Līderis manī”, its effectiveness principles, and changes in education policy documents and regulations have affected competency development in pupils. Acquirement of personal effectiveness principles can be integrated in any learning process, including mathematics, if active learning methods and forms are used.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/30244
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (ĶF) / Bachelor's and Master's theses [1583]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV