Show simple item record

dc.contributor.advisorRozevskis, Uldisen_US
dc.contributor.authorLovnika, Elīnaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-07-08T01:06:50Z
dc.date.available2015-07-08T01:06:50Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other46995en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/30309
dc.description.abstractIzpētot konkrētas aviokompānijas tīmekļa vietnes statistikas datus, ir redzamas izmaiņas apmeklētāju uzvedībā – palielinās to cilvēku skaits, kas piekļūst tīmekļa vietnei, izmantojot mobilās ierīces. Tajā pašā laikā aviokompānijas tīmekļa vietne nav pielāgota izmantošanai ierīcēs ar nelieliem ekrāniem. Darbā apskatītas divas tehnoloģijas tīmekļa vietnes pielāgošanai mobilajām ierīcēm. Darba gaitā autore veica lietotāju testus, heiristisko analīzi un kognitīvo caurskatīšanas analīzi. Pieejamība ir viens no tīmekļa vietnes lietojamības raksturlielumiem. Darba mērķis bija izvērtēt airBaltic.com tīmekļa vietnes lietojamību un pamatot nepieciešamību uzlabot tās pieejamību ne tikai mobilajās ierīcēs, bet arī cilvēkiem ar īpašām vajadzībām, kā arī cilvēkiem gados.en_US
dc.description.abstractAnalysis of the airline's website statistic data revealed changes in audience behaviour – more and more visitors are using mobile devices to interact with the website. At the same time the website is not adapted to respond to devices with small screens. The thesis describes different usability evaluation methods and two technologies widely used for adapting websites for different mobile devices. The author carried out user tests, website heuristic analysis and cognitive walkthrough. Accessibility is one of the keystones of usability. The aim of the thesis was to justify the need for accessibility improvements of airBaltic.com not only for use on mobile devices, but also for people with disabilities and elderly people.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.subjectlietojamībaen_US
dc.subjectreaģējošais tīmekļa vietnes dizainsen_US
dc.subjectheiristiskā analīze,en_US
dc.subjectadaptīvais tīmekļa vietnes dizainsen_US
dc.subjectkognitīvā caurskatīšanaen_US
dc.titleAviokompānijas mājaslapas lietojamības uzlabošanaen_US
dc.title.alternativeAirline website usability improvementsen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record