Show simple item record

dc.contributor.advisorMedne, Ilzeen_US
dc.contributor.authorSubača, Helēnaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-07-08T01:06:54Z
dc.date.available2015-07-08T01:06:54Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other47284en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/30324
dc.description.abstractDarba tēma – „Uzņēmuma eksporta attīstības iespējas ārvalstu tirgos” Apzinot ārvalstu tirgus, būtiska nozīme ir precīzas, uzņēmuma nozarei un specifikai atbilstošas mārketinga vides analīzes izveide, kas norādītu uz potenciālo mērķa tirgus apjomu, attiecīgas nozares aspektus un prasības. Darba mērķis ir analizēt starptautiskās mārketinga vidi un to aspektu ietekmi, izpētīt uzņēmuma, ieiešanas iespējas Zviedrijas un Igaunijas tirgos un izstrādāt priekšlikumus, kādas darbības uzņēmumam būtu jāveic, lai sasniegtu sev vēlamo mērķi. Galvenie uzdevumi mērķa izpildei ir akadēmiskās teorijas apskate, nozares un citu valstu analīze, analizēt ar kādiem aspektiem uzņēmumam var nākties saskarties ieejot Zviedrijas un/ vai Igaunijas tirgos. Darbā izmantotā pētīšanas metode ir ekspertu intervijas, lai noskaidrotu uzņēmumu pieredzi, vēlmes un iespējas ieejot ārvalstu tirgos.en_US
dc.description.abstractThe thesis “Enterprise’s export development opportunities in foreign markets”. Identifying foreign markets is crucial for accurate, company and industry-specific marketing environment analysis, the creation of which would indicate a potential target market size, relevant aspects of the industry and requirements. The aim is to analyze the international marketing environment and their impact aspect, explore enterprise options entering the Swedish and Estonian markets and develop proposals for what actions the company should take in order to achieve your desired goal. The main tasks are to fulfill the purpose of academic theory inspection, industry and other countries, analysis, analyze what aspects of the company may face when entering the Swedish and / or Estonian markets. Research method used in the work are interviews with experts to determine the experience of companies, desires and opportunities when entering foreign markets.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectEkonomikaen_US
dc.subjectIeiešana ārvalstu tirgosen_US
dc.subjectMārketinga stratēģijaen_US
dc.subjectEksportēšanaen_US
dc.subjectResursien_US
dc.subjectUzņēmumsen_US
dc.titleUzņēmuma eksporta attīstības iespējas ārvalstu tirgosen_US
dc.title.alternativeEnterprise's export development opportunitiesen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record