Show simple item record

dc.contributor.advisorDanovičs, Vadimsen_US
dc.contributor.authorDembovska, Gerdaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-07-08T01:06:56Z
dc.date.available2015-07-08T01:06:56Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other47369en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/30335
dc.description.abstractMaģistra darba tēma ir „Integrētās mārketinga komunikācijas loma uzņēmumā 4finance”. Nebanku kredītu nozarē pastāv liela konkurence un dažādi faktori, kas ietekmē uzņēmumu reputāciju un klientu uzticību, tādēļ ir jāizstrādā laba mārketinga komunikācija, lai piesaistītu potenciālo un esošo klientu uzmanību un radītu pozitīvu uzņēmuma tēlu. Saspringtas ekonomiskās situācijas apstākļos un no likuma uzraugošo iestāžu spiediena, uzņēmumi izvērtē katru savu darbību, līdz ar to uzņēmumam ir jāizvērtē sava īstenotā mārketinga komunikācija, lai saprastu, kuras mārketinga komunikācijas aktivitātes ir veiksmīgas un kuras nav tik veiksmīgas. Maģistra darba mērķis ir izvērtēt 4finance mārketinga komunikācijas pielietojumu, analizēt patērētāju un 4finance darbinieku mārketinga komunikācijas vērtējumu, lai darba nobeigumā varētu sniegt savus priekšlikumus 4finance turpmākajai mārketinga komunikācijas koncepcijas attīstībai. Lai sasniegtu izvirzīto mērķi, darba autore veica mārketinga komunikācijas veidu analīzi, aptaujāja patērētājus un 4finance darbiniekus, un veica iegūto rezultātu analīzi. Maģistra darbs sastāv no 98 lapaspusēm, 22 tabulām, 20 attēla un 13 pielikumiem. Atslēgvārdi: mārketinga komunikācija, 4finance, nebanku kredīti, analīze, reklāma.en_US
dc.description.abstractMaster's thesis is "Integrated marketing communications role in 4FINANCE Company". Non-bank credit sector is highly competitive and has a variety of factors that affects the company's reputation and the trust of customers, company’s must develope marketing communication in order to attract potential and existing customer's attention and create a positive image of the company. Strained economic situation and the pressure of law supervisory instance, affects company's to evaluate every single activity, consequently, the company must assess to understand which marketing communication activities are successful and which are not. Master's thesis goal is to assess the 4finance marketing communications application, to analyze consumer and 4finance Company employees judgment of marketing communications and of the results to draw conclusions and offer proposals for 4finance development of the concept of marketing communications To achieve objectives, the author carried out a marketing communications element analysis, interviewed customers, knew 4finance employees opinion and analyzed the obtained results. Master's thesis consists of 98 pages, it includes 22 tables, 20 images and 13 attachments. Keywords: marketing communications, 4finance, Non-bank credit, analysis, advertising.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.subjectmārketinga komunikācijaen_US
dc.subject4financeen_US
dc.subjectnebanku kredītien_US
dc.subjectanalīzeen_US
dc.subjectreklāmaen_US
dc.titleIntegrētās mārketinga komunikācijas loma uzņēmumā 4FINANCEen_US
dc.title.alternativeIntegrated marketing communications role in Company 4FINANCEen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record