Jaunu produktu ieviešana tirgū - Nordea Bank AB Latvijas filiāles piemērs
Автор
Smiltēns, Kristaps
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Bērziņa, Kristīne
Дата
2015Metadata
Показать полную информациюАннотации
Bakalaura darba tēma ir „Jaunu produktu ieviešana tirgū – Nordea Bank AB Latvijas filiāles piemērs”. Darbā ir analizēti teorētiskie jauna produkta ieviešanas aspekti, veikta banku nozares analīze Eiropas Savienībā un Latvijā, un veikts pētījums par jauna produkta ieviešanu Nordea Bank AB Latvijas filiālē.
Bakalaura darba mērķis ir, balstoties uz teorētiskajiem aspektiem, banku nozares analīzi, ekspertu intervijām, banku klientu anketēšanas rezultātiem, analizēt Nordea Bank AB Latvijas filiāles darbības jaunu produktu ieviešanā un sniegt priekšlikumus jaunu produktu ieviešanai nākotnē.
Bakalaura darba pētnieciskais jautājums ir – Vai bankām Latvijā ir nepieciešams regulāri tirgū ieviest jaunus produktus?
Bakalaura darbā izmantoti 40 informācijas avoti, darba apjoms – 82 lpp. Bakalaura darbā izmantoti 33 attēli, 1 tabula un 3 pielikumi. The topic of the Bachelor thesis is „New products development – the example of Nordea Bank AB Latvia branch”. The paper analyzes the theoretical aspects of new products development, does an analysis of the banking sectors of the European Union and Latvia, and conducts ar research about new products development in Nordea Bank AB Latvia branch.
The aim of the Bachelor thesis is to analyze the process of new products development in Nordea Bank AB Latvia branch and to provide proposals for new product development in the future, based on the analysis of theoretical aspects, banking sectors of European Union and Latvia, expert interviews and a survey of clients of Latvian banks.
The research question of the thesis is – Is it necesary to develop new products on a regular basis for Latvian banks?
The paper is based on 40 information surces and consists of 82 pages. There are 33 figures, 1 chart and 3 appendixes.