Mārketinga tirgus Latvijā
Author
Niedra, Henrijs
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Škapars, Roberts
Date
2015Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba mērķis ir izpētīt mārketinga tirgu Latvijā, tā rezultātā atklāt pozitīvos momentus un trūkumus šajā darbā, kā arī izstrādāt priekšlikumus Latvija mārketinga tirgus uzlabošanai.
Lai veiksmīgi sasniegtu darba mērķi un izpildītu izvirzītos uzdevumus, autors pētījumā izmantoja šādas pētījuma metodes: Monogrāfiskā metode, ekspertu metode, grafiskā metode.
Darba saturs izklāstīts 3 nodaļās.
Pirmajā nodaļā aprakstīts mārketinga darbības komplekss.
Otrajā nodaļā ir analizēti mārketinga un reklāmu veidi Latvijas tirgū.
Trešajā nodaļā ir aprakstītas Latvijas mārketinga tirgus nākotnes attīstības tendences.
Pētījuma rezultātā darba autors secinājis, ka Latvijas mārketinga tirgus galvenās problēmas ir laikrakstu mediju apjoma kritums, patērētāju neuzticība zīmolu solījumiem, reklāmas budžetu samazināšanās, kā arī ir uzņēmumi, kas nepievērš pietiekami lielu uzmanību mārketinga veidiem, lai veidotu labu komunikāciju ar klientiem.
Darbs izklāstīts uz 66 lappusēm, satur 9 tabulas un 12 attēlus. Darbam pievienoti 4 pielikumi un izmantoti 48 avoti. The main objective of bachelor thesis is to explore the market of marketing in Latvia, as a result discover the positive moments and shortcomings in this work, as well as to develop proposals for the market of marketing in Latvia improvements.
In order to successfully achieve the objectives and fulfill the tasks, author of the study used the following research methods: Monographic method, expert method, graphical method.
Work is set out in three sections.
The first chapter describes marketing operation complex.
The second chapter analyzes the types of marketing and advertising in the Latvian market.
The third chapter describes trends in the market of marketing in Latvia.
In the end there are conclusions and proposals for the market of marketing in Latvia performance improvements.
The work contains 66 pages, 9 tables and 12 pictures. Work has 4 amendments and 48 sources.
Result of the research: the author concluded that the market of marketing in Latvia main problems is the newspaper media decline, lack of consumer trust brand promises, reduction in advertising budgets, and there are companies that do not pay sufficient attention to the types of marketing to build good communication with customers.