Show simple item record

dc.contributor.advisorŠkapars, Robertsen_US
dc.contributor.authorNiedra, Henrijsen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-07-08T01:06:58Z
dc.date.available2015-07-08T01:06:58Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other47498en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/30352
dc.description.abstractBakalaura darba mērķis ir izpētīt mārketinga tirgu Latvijā, tā rezultātā atklāt pozitīvos momentus un trūkumus šajā darbā, kā arī izstrādāt priekšlikumus Latvija mārketinga tirgus uzlabošanai. Lai veiksmīgi sasniegtu darba mērķi un izpildītu izvirzītos uzdevumus, autors pētījumā izmantoja šādas pētījuma metodes: Monogrāfiskā metode, ekspertu metode, grafiskā metode. Darba saturs izklāstīts 3 nodaļās. Pirmajā nodaļā aprakstīts mārketinga darbības komplekss. Otrajā nodaļā ir analizēti mārketinga un reklāmu veidi Latvijas tirgū. Trešajā nodaļā ir aprakstītas Latvijas mārketinga tirgus nākotnes attīstības tendences. Pētījuma rezultātā darba autors secinājis, ka Latvijas mārketinga tirgus galvenās problēmas ir laikrakstu mediju apjoma kritums, patērētāju neuzticība zīmolu solījumiem, reklāmas budžetu samazināšanās, kā arī ir uzņēmumi, kas nepievērš pietiekami lielu uzmanību mārketinga veidiem, lai veidotu labu komunikāciju ar klientiem. Darbs izklāstīts uz 66 lappusēm, satur 9 tabulas un 12 attēlus. Darbam pievienoti 4 pielikumi un izmantoti 48 avoti.en_US
dc.description.abstractThe main objective of bachelor thesis is to explore the market of marketing in Latvia, as a result discover the positive moments and shortcomings in this work, as well as to develop proposals for the market of marketing in Latvia improvements. In order to successfully achieve the objectives and fulfill the tasks, author of the study used the following research methods: Monographic method, expert method, graphical method. Work is set out in three sections. The first chapter describes marketing operation complex. The second chapter analyzes the types of marketing and advertising in the Latvian market. The third chapter describes trends in the market of marketing in Latvia. In the end there are conclusions and proposals for the market of marketing in Latvia performance improvements. The work contains 66 pages, 9 tables and 12 pictures. Work has 4 amendments and 48 sources. Result of the research: the author concluded that the market of marketing in Latvia main problems is the newspaper media decline, lack of consumer trust brand promises, reduction in advertising budgets, and there are companies that do not pay sufficient attention to the types of marketing to build good communication with customers.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectEkonomikaen_US
dc.subjectmārketinga tirgusen_US
dc.subjectreklāmaen_US
dc.subjectzīmolsen_US
dc.subjectmārketinga veidien_US
dc.titleMārketinga tirgus Latvijāen_US
dc.title.alternativeThe market of marketing in Latviaen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record