Show simple item record

dc.contributor.advisorBērziņa, Kristīneen_US
dc.contributor.authorBauska, Edīteen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-07-08T01:07:01Z
dc.date.available2015-07-08T01:07:01Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other47706en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/30377
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir „Latvijas augsto tehnoloģiju uzņēmumus stimulējošie faktori ieiešanai ārvalstu tirgos”, ar mērķi noskaidrot kādi faktori mudina Latvijas augsto tehnoloģiju uzņēmumus internacionalizēt savu darbību. Darbus izstrādāts trīs daļas. Pirmajā daļā apskatīta internacionalizācija un tās stimulu teorētiskais aspekts, kā arī augsto tehnoloģiju uzņēmumu raksturojošas pazīmes. Tai seko augsto tehnoloģiju industrijas apskats Eiropā un Latvijā. Trešajā daļā veikta pētījuma gaitā aptaujāto Latvijas augsto tehnoloģiju uzņēmumu sniegto rezultātu analīze, secinot, ka iekšējie faktori ir primārie internacionalizācijas stimuli, no kuriem iespēja palielināt peļņu un uzņēmuma sniegtā produkta vai pakalpojuma unikalitāte ir noteicošie attiecīgā lēmuma pieņemšanā.en_US
dc.description.abstractTopic of the bachelor thesis is „Factors stimulating Latvian high technology companies to enter foreign markets”. Its aim is to detect factors that motivate Latvian high technology companies to internationalize. The work consists of three parts. First part looks at theoretical aspect of internationalization and its stimuli, as well as characters of a high-tech company. It is followed by review of high-technology industry in Europe and Latvia. Third part is devoted to analysis of the results of Latvian high-tech company survey. The research leads to conclusion that primary incentives for internationalization comes from inside the company. Those are proactive motivations of which profit advantage and unique product or service are determining factors for high-tech companies to internationalize.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectEkonomikaen_US
dc.subjectaugsto tehnoloģiju uzņēmumsen_US
dc.subjectaugsto tehnoloģiju industrijaen_US
dc.subjectinternacionalizācijaen_US
dc.subjectinternacionalizācijas stimulien_US
dc.subjecthigh-technology companyen_US
dc.titleLatvijas augsto tehnoloģiju uzņēmumus stimulējošie faktori ieiešanai ārvalstu tirgosen_US
dc.title.alternativeFactors stimulating Latvian high technology companies to enter foreign marketsen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record