Iepakojums un tā ietekme uz pircēju rīcību.
Author
Djatele, Nadežda
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Veselova, Andžela
Date
2015Metadata
Show full item recordAbstract
Darba nosaukums „Iepakojums un tā ietekme uz pircēju rīcību” .Darba mērķis- pamatojoties uz teorētiskām atziņām un iedzīvotāju aptauju, izpētīt iepakojuma nozīmi pircēju rīcībā, par piemēru izvēloties ķermeņa kopšanas līdzekļus-dušas želejas, atklāt nepilnības un sniegt priekšlikumus to novēršanai. Darbs sastāv no ievada, 3 nodaļām, secinājumiem un priekšlikumiem. Pirmajā nodaļā sniegts iepakojuma raksturojums, otrajā nodaļā raksturota pircēju rīcība un tā ietekmējošie faktori, trešajā apkopoti anketēšanas rezultāti. Darba nobeigumā apkopoti secinājumi un sniegti priekšlikumi.
Kopējais lappušu skaits - 66 ,tai skaitā 22 attēli, 3 tabulas ,1 pielikums.
Atslēgvārdi: iepakojums,pircēju rīcība,ķermeņa kopšanas līdzekļi. The title of bachelor work "Packaging and its impact on buyer behavior". The work aim on the basis of theoretical knowledge and citizens survey, explore to the buyers behavior to the packaging for example by choosing body-care products -shower gels, disclose the gaps and make proposals for their elimination. The work consists of an introduction, three chapters, conclusions and proposals. The first chapter provides the packaging characteristics, the second chapter describes the buyer behavior and its influencing factors in the third compiled the survey results. The end of the work are conclusions and makes proposals.
Total number of pages 66 , including 22 images, 3 tables, 1 attachments
Keywords: packaging, customer behavior, body care products.