Show simple item record

dc.contributor.advisorVeselova, Andželaen_US
dc.contributor.authorDjatele, Nadeždaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-07-08T01:07:01Z
dc.date.available2015-07-08T01:07:01Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other47733en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/30379
dc.description.abstractDarba nosaukums „Iepakojums un tā ietekme uz pircēju rīcību” .Darba mērķis- pamatojoties uz teorētiskām atziņām un iedzīvotāju aptauju, izpētīt iepakojuma nozīmi pircēju rīcībā, par piemēru izvēloties ķermeņa kopšanas līdzekļus-dušas želejas, atklāt nepilnības un sniegt priekšlikumus to novēršanai. Darbs sastāv no ievada, 3 nodaļām, secinājumiem un priekšlikumiem. Pirmajā nodaļā sniegts iepakojuma raksturojums, otrajā nodaļā raksturota pircēju rīcība un tā ietekmējošie faktori, trešajā apkopoti anketēšanas rezultāti. Darba nobeigumā apkopoti secinājumi un sniegti priekšlikumi. Kopējais lappušu skaits - 66 ,tai skaitā 22 attēli, 3 tabulas ,1 pielikums. Atslēgvārdi: iepakojums,pircēju rīcība,ķermeņa kopšanas līdzekļi.en_US
dc.description.abstractThe title of bachelor work "Packaging and its impact on buyer behavior". The work aim on the basis of theoretical knowledge and citizens survey, explore to the buyers behavior to the packaging for example by choosing body-care products -shower gels, disclose the gaps and make proposals for their elimination. The work consists of an introduction, three chapters, conclusions and proposals. The first chapter provides the packaging characteristics, the second chapter describes the buyer behavior and its influencing factors in the third compiled the survey results. The end of the work are conclusions and makes proposals. Total number of pages 66 , including 22 images, 3 tables, 1 attachments Keywords: packaging, customer behavior, body care products.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.subjectiepakojums.en_US
dc.subjectpircēju rīcībaen_US
dc.subjectķermeņaen_US
dc.subjectkopšanas līdzekļien_US
dc.titleIepakojums un tā ietekme uz pircēju rīcību.en_US
dc.title.alternativeThe packaging and its impact on buyers behavior.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record