• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Mārketinga komunikācijas uzņēmumā EVOLUTION GAMING

Thumbnail
View/Open
303-47815-Botvinko_Susanna_sb07040.pdf (3.973Mb)
Author
Botvinko, Susanna
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Praude, Valērijs
Date
2015
Metadata
Show full item record
Abstract
Susanna Botvinko. Maģistra darbs „Mārketinga komunikācijas uzņēmumā „Evolution Gaming””. Tiešsaistes kazino pakalpojumu sfēra vēl nav ļoti izplatīta un ir pieejams diezgan maz informācijas par mārketinga komunikāciju īpatnībām tās ietvaros. Maģistra darba mērķis ir, pamatojoties uz teorētiskām atziņām literatūrā veikt mārketinga komunikāciju analīzi uzņēmumā „Evolution Gaming”, atklāt nepilnības un sniegt priekšlikumus to uzlabošanai. Darba gaitā apstiprinājās hipotēze, ka uzņēmuma mārketinga komunikācijas būtiski ietekmē klientu apmierinātību un nepieciešams to pilnveidot atbilstoši klientu prasībām. Maģistra darbs sastāv no 3 nodaļām, 8 apakšnodaļām, 111 lapaspusēm 48 attēliem, 1 tabulas un 31 pielikuma. Atslēgas vārdi: tiešsaistes kazino, personiskā apkalpošana, interaktīvais mārketings, reklāma, realizācijās veicināšana, izstādes.
 
Susanna Botvinko. The Master’s thesis „Marketing communications in Evolution Gaming”. Live casino field is not well known and there is not enough information about marketing communications of this area. The aim of the Master’s thesis is to analyse marketing communications in „Evolution Gaming” on theoretical information basis available in literature, to detect the failures and offer the impovement proposals. During the Master’s thesis development the hypothesis that marketing communications of organization have an impact on customer satisfaction, but it is necessary to develop them according to customer requirements approved. The research consists of 3 chapters, 8 subchapters, 111 pages, 48 images, 1 table and 31 appendix. Keywords: live casino, personnal selling, interactive marketing, advertising, sales promotion, exhibitions.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/30390
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV