Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorPraude, Valērijsen_US
dc.contributor.authorBotvinko, Susannaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-07-08T01:07:03Z
dc.date.available2015-07-08T01:07:03Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other47815en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/30390
dc.description.abstractSusanna Botvinko. Maģistra darbs „Mārketinga komunikācijas uzņēmumā „Evolution Gaming””. Tiešsaistes kazino pakalpojumu sfēra vēl nav ļoti izplatīta un ir pieejams diezgan maz informācijas par mārketinga komunikāciju īpatnībām tās ietvaros. Maģistra darba mērķis ir, pamatojoties uz teorētiskām atziņām literatūrā veikt mārketinga komunikāciju analīzi uzņēmumā „Evolution Gaming”, atklāt nepilnības un sniegt priekšlikumus to uzlabošanai. Darba gaitā apstiprinājās hipotēze, ka uzņēmuma mārketinga komunikācijas būtiski ietekmē klientu apmierinātību un nepieciešams to pilnveidot atbilstoši klientu prasībām. Maģistra darbs sastāv no 3 nodaļām, 8 apakšnodaļām, 111 lapaspusēm 48 attēliem, 1 tabulas un 31 pielikuma. Atslēgas vārdi: tiešsaistes kazino, personiskā apkalpošana, interaktīvais mārketings, reklāma, realizācijās veicināšana, izstādes.en_US
dc.description.abstractSusanna Botvinko. The Master’s thesis „Marketing communications in Evolution Gaming”. Live casino field is not well known and there is not enough information about marketing communications of this area. The aim of the Master’s thesis is to analyse marketing communications in „Evolution Gaming” on theoretical information basis available in literature, to detect the failures and offer the impovement proposals. During the Master’s thesis development the hypothesis that marketing communications of organization have an impact on customer satisfaction, but it is necessary to develop them according to customer requirements approved. The research consists of 3 chapters, 8 subchapters, 111 pages, 48 images, 1 table and 31 appendix. Keywords: live casino, personnal selling, interactive marketing, advertising, sales promotion, exhibitions.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.subjecttiešsaistes kazinoen_US
dc.subjectpersoniskā apkalpošanaen_US
dc.subjectinteraktīvais mārketingsen_US
dc.subjectreklāmaen_US
dc.subjectrealizācijās veicināšanaen_US
dc.titleMārketinga komunikācijas uzņēmumā EVOLUTION GAMINGen_US
dc.title.alternativeMarketing communications in EVOLUTION GAMINGen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию