Show simple item record

dc.contributor.advisorCekuls, Andrejsen_US
dc.contributor.authorIlmere-Grospine, Ineseen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-07-08T01:07:04Z
dc.date.available2015-07-08T01:07:04Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other47830en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/30394
dc.description.abstractMaģistra darba “Mazo uzņēmumu stratēģiskās vadīšanas īpatnības un prakse Latvijā” mērķis ir identificēt mikro un mazo uzņēmumu stratēģiskās vadīšanas īpatnības Latvijā un sniegt priekšlikumus tās uzlabošanai ar mērķi veicināt mazo uzņēmumu konkurētspēju. Darba tēma ir aktuāla, jo mikro un mazie uzņēmumi sastāda vislielāko uzņēmumu daļu, un no to attīstības ir tieši atkarīga Latvijas tautsaimniecība kopumā. Uzņēmumu stratēģiska vadīšana var būtiski veicināt to darbības rezultātus. Darba uzdevumi ir iegūt statistiskos u.c.datus par mikro un mazo uzņēmumu sektoru Eiropas Savienībā un Latvijā, iepazīties ar teorētisko literatūru par stratēģisko vadīšanu, noskaidrot mikro un mazo uzņēmēju viedokļus un pieredzi šajā jautājumā, kā arī izdarīt secinājumus un sniegt priekšlikumus stratēģiskās vadīšanas uzlabošanai mikro un mazajos uzņēmumos. Darba rezultāti liecina, ka mazo uzņēmumu vadībai Latvijā ir raksturīga intuitīvi pareiza izpratne par stratēģisko vadīšanu un tās nozīmi, bet tās apzināta īstenošana vērojama tikai daļēji. Galvenās konkurētspējas priekšrocības, uz ko orientējas mazie uzņēmumi Latvijā, ir augstvērtīgs serviss un unikāla prece / pakalpojums.en_US
dc.description.abstractThe aim of the master's thesis “Special features and practice of small business strategic management in Latvia” is to identify special features of small business strategic management in Latvia un to make propositions on how to enhance it thus enabling small business competitiveness. Master's thesis topicality is defined by the high proportion of small businesses in Latvia – development of Latvia's economy is directly influenced by the enhancement of micro and small enterprises. The tasks are to obtain statistical and other data about micro and small enterprises in European Union and Latvia, to explore theoretical literature about strategic management, to clarify micro and small enrepreneurs attitude and experience in this area, to drae conclusions and make propositions on enhancement of strategic management in micro and small enterprises. The results of master's thesis evidence that management of small enterprises in Latvia have intuitively correct understanding of strategic management and its importance, bet its implementation is only partial. Main competitive advantages of small enterprises in Latvia are high-quality service and unique product.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.subjectmikro un mazie uzņēmumien_US
dc.subjectstratēģiskā vadīšanaen_US
dc.subjectkonkurētspējas priekšrocībasen_US
dc.titleMazo uzņēmumu stratēģiskās vadīšanas īpatnības un prakse Latvijāen_US
dc.title.alternativeSpecial features and practice of small business strategic management in Latviaen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record