• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Lasītāju reakcijas uz korporatīvajā sociālajā tīklā publicētā satura elementiem

Thumbnail
Öffnen
309-48937-Okruznova_Marija_mo13012.pdf (2.703Mb)
Autor
Okružnova, Marija
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Tabuns, Aivars
Datum
2015
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Maģistra darba mērķis ir izpētīt, kādiem “Facebook” sociālā tīkla vietnes profilā publicēto ziņu satura un formas elementiem ir statistiski nozīmīgā ietekme uz tādām lasītāju reakcijām kā ziņu “patikšana”, “pārpublicēšana” un “komentēšana”. Darba teorētiskā bāze sastāv no tīkla sabiedrības koncepcijas pārskata, informācijas pārslodzes un lasīšanas transformācijas jautājumu apskata, īsa teorētiska ieskata jautājumā kas ir sociālie tīkli. Empīriskā bāze sastāv no lasītāju reakcijas novērtējuma un “Facebook” vietnes redzamības algoritma apskata. Pētījuma rezultātā tika noteikti vairāki statistiski nozīmīgie satura un formas elementi. Darba nobeigumā ir izdarīti secinājumi un izteikti priekšlikumi.
 
The aim of this Master thesis is to explore what kind of content elements in Facebook communication has an influence on such readers’ reactions as “like”, “share”, “comment”. The theoretical frame is based on a network society concept overview, information overload problem and reading patterns transformation overview, as well there is a short overview about social network environment’ specifics. There is an outline of available options of readers’ reactions analysis in digital environment, and Facebook visibility algorithm overview in empirical part of paper. The results shows statistically significant content elements for each of readers’ reaction. The conclusions and proposals part placed in the end of this paper.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/30682
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV