Lasītāju reakcijas uz korporatīvajā sociālajā tīklā publicētā satura elementiem
Автор
Okružnova, Marija
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Tabuns, Aivars
Дата
2015Metadata
Показать полную информациюАннотации
Maģistra darba mērķis ir izpētīt, kādiem “Facebook” sociālā tīkla vietnes profilā publicēto ziņu satura un formas elementiem ir statistiski nozīmīgā ietekme uz tādām lasītāju reakcijām kā ziņu “patikšana”, “pārpublicēšana” un “komentēšana”.
Darba teorētiskā bāze sastāv no tīkla sabiedrības koncepcijas pārskata, informācijas pārslodzes un lasīšanas transformācijas jautājumu apskata, īsa teorētiska ieskata jautājumā kas ir sociālie tīkli. Empīriskā bāze sastāv no lasītāju reakcijas novērtējuma un “Facebook” vietnes redzamības algoritma apskata.
Pētījuma rezultātā tika noteikti vairāki statistiski nozīmīgie satura un formas elementi. Darba nobeigumā ir izdarīti secinājumi un izteikti priekšlikumi. The aim of this Master thesis is to explore what kind of content elements in Facebook communication has an influence on such readers’ reactions as “like”, “share”, “comment”.
The theoretical frame is based on a network society concept overview, information overload problem and reading patterns transformation overview, as well there is a short overview about social network environment’ specifics. There is an outline of available options of readers’ reactions analysis in digital environment, and Facebook visibility algorithm overview in empirical part of paper.
The results shows statistically significant content elements for each of readers’ reaction. The conclusions and proposals part placed in the end of this paper.