• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Patērniecība un aizņēmumi: komunikācijas vēstījumi un sabiedrības vērtējums

Thumbnail
View/Open
309-49907-Kore_Alise_ak10173.pdf (8.025Mb)
Author
Kore, Alise
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Stašāne, Lolita
Date
2015
Metadata
Show full item record
Abstract
Maģistra darba “Patērniecība un aizņēmumi: komunikācijas vēstījumi un sabiedrības vērtējums” mērķis ir noskaidrot Latvijas banku un nebanku kreditētāju komunikācijas vēstījumus un sabiedrības vērtējumu par tiem. Maģistra darbs sastāv no teorētiskās literatūras apkopojuma, apraksta par izmantotajām pētījuma metodēm, empīriska pētījuma un tā rezultātu apkopojuma. Darba teorētiskā daļa sastāv no diviem teorijas blokiem. Pirmkārt, par patērētāju sabiedrības raksturojošajām iezīmēm un teorijām, par indivīda lomu patērētāju sabiedrības kontekstā, kā arī personīgo finanšu, statusa preču un labas dzīves izpratnes skaidrojumu. Otrkārt, par reklāmu nozīmību sabiedrībā un komunikācijā izmantotajām pārliecināšanas metodēm. Metodoloģiskā daļā aprakstītas darbā izmantotās datu vākšanas metodes – daļēji strukturētas intervijas un aptaujas, kā arī datu analīzes metodes – kvantitatīvā un kvalitatīvā kontentanalīze. Empīriskajā darba daļā aprakstīti banku un nebanku kreditētāju komunikācijas vēstījumi, reklāmās izmantotās pārliecināšanas metodes, kā arī sabiedrības un intervēto ekspertu viedokļu analīze. Darba nobeigumā izdarīti secinājumi, kas atbild uz izvirzītajiem pētījuma jautājumiem.
 
Main purpose of master thesis “Consumerism and loans: communication messages and public opinion” is to ascertain communication messages of Latvian bank and nonbank loan institutions and find out how society evaluates them. Master thesis contains a summary of theoretic literature, description of research methods used, empirical research and a summary of results. Theoretical part consists of two parts. First of all, of consumer society traits and theories, role of individuals within consumer society and perception of personal finances, status goods and the good life. Second, of the role of advertising within society and persuasive communication. Methodological part has a detailed description of data collection methods used – semi-structured interviews and survey, and data analysis metods – quantitative and qualitative contentanalysis. Empirical part consists of description of bank and nonbank communication messages, methods of persuasion used witin advertisements and both society and expert opinion analysis. Conclusions at the end of thesis have been done in order to answer to research questions advanced.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/30684
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV