Show simple item record

dc.contributor.advisorStašāne, Lolitaen_US
dc.contributor.authorKore, Aliseen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-07-08T01:08:29Z
dc.date.available2015-07-08T01:08:29Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other49907en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/30684
dc.description.abstractMaģistra darba “Patērniecība un aizņēmumi: komunikācijas vēstījumi un sabiedrības vērtējums” mērķis ir noskaidrot Latvijas banku un nebanku kreditētāju komunikācijas vēstījumus un sabiedrības vērtējumu par tiem. Maģistra darbs sastāv no teorētiskās literatūras apkopojuma, apraksta par izmantotajām pētījuma metodēm, empīriska pētījuma un tā rezultātu apkopojuma. Darba teorētiskā daļa sastāv no diviem teorijas blokiem. Pirmkārt, par patērētāju sabiedrības raksturojošajām iezīmēm un teorijām, par indivīda lomu patērētāju sabiedrības kontekstā, kā arī personīgo finanšu, statusa preču un labas dzīves izpratnes skaidrojumu. Otrkārt, par reklāmu nozīmību sabiedrībā un komunikācijā izmantotajām pārliecināšanas metodēm. Metodoloģiskā daļā aprakstītas darbā izmantotās datu vākšanas metodes – daļēji strukturētas intervijas un aptaujas, kā arī datu analīzes metodes – kvantitatīvā un kvalitatīvā kontentanalīze. Empīriskajā darba daļā aprakstīti banku un nebanku kreditētāju komunikācijas vēstījumi, reklāmās izmantotās pārliecināšanas metodes, kā arī sabiedrības un intervēto ekspertu viedokļu analīze. Darba nobeigumā izdarīti secinājumi, kas atbild uz izvirzītajiem pētījuma jautājumiem.en_US
dc.description.abstractMain purpose of master thesis “Consumerism and loans: communication messages and public opinion” is to ascertain communication messages of Latvian bank and nonbank loan institutions and find out how society evaluates them. Master thesis contains a summary of theoretic literature, description of research methods used, empirical research and a summary of results. Theoretical part consists of two parts. First of all, of consumer society traits and theories, role of individuals within consumer society and perception of personal finances, status goods and the good life. Second, of the role of advertising within society and persuasive communication. Methodological part has a detailed description of data collection methods used – semi-structured interviews and survey, and data analysis metods – quantitative and qualitative contentanalysis. Empirical part consists of description of bank and nonbank communication messages, methods of persuasion used witin advertisements and both society and expert opinion analysis. Conclusions at the end of thesis have been done in order to answer to research questions advanced.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.subjectPatērniecībaen_US
dc.subjectKredītien_US
dc.subjectBankasen_US
dc.subjectNebankasen_US
dc.subjectVēstījumien_US
dc.titlePatērniecība un aizņēmumi: komunikācijas vēstījumi un sabiedrības vērtējumsen_US
dc.title.alternativeConsumerism and loans: communication messages and public opinionen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record