Show simple item record

dc.contributor.advisorBērziņa, Lieneen_US
dc.contributor.authorManuilova, Santaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-07-08T01:08:31Z
dc.date.available2015-07-08T01:08:31Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other50273en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/30692
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir „Virālo video izmantošana Latvijas reklāmas kampaņās: „Piens Fest”, „Kiwie” un „AirDog” gadījumi”. Pētījuma mērķis - noskaidrot virālo video reklāmu izmantošanas tendences Latvijā un noteikt, kāda ir auditorijas attieksme pret šādiem video. Darbā tika izmantotas kvantitatīvā un kvalitatīvā pētījumu metodes: aptauja un intervija. Teorētiskajā pamatojumā apskatīta mediju konverģences teorija, jauno mediju, reklāmas kampaņu un partizānu mārketinga teorētiskais raksturojums. Pētījumā tika noskaidrots, ka Latvijā virālo reklāmas video izmantošana ir reta, jo uzņēmēji baidās riskēt, lai gan ar stratēģisku komunikāciju var efektīvāk sasniegt mērķauditoriju ar mazākiem izdevumiem.en_US
dc.description.abstractBachelor thesis subject is „Viral video use in Latvian advertising campaigns: „Piens Fest”, „Kiwie” and „AirDog” cases” . The study aims to determine what are the tendencies of viral video use in Latvian advertising campaigns and find what is audience opinion about this kind of video. The paper is based on research methods – qualitative - survey and quantitative – interviews. Theoretical approach contains theories of media convergence, advertising, new media and Guerilla marketing. The main conclusion is that, there are no so much viral advertising videos in Latvia, because companies are scared to risk, although it is possible to reach target audience with small budget if company plans strategy for communication.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.subjectVirālie videoen_US
dc.subjectReklāmas kampaņasen_US
dc.subjectMediju konverģenceen_US
dc.subjectPartizānu mārketingsen_US
dc.subjectJaunie medijien_US
dc.titleVirālo video izmantošana Latvijas reklāmas kampaņās: "Piens Fest", "Kiwie" un "AirDog" gadījumien_US
dc.title.alternativeViral video use in Latvian advertising campaigns: "Piens Fest", "Kiwie" and "AirDog" casesen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record