Show simple item record

dc.contributor.advisorLeškēviča, Kristaen_US
dc.contributor.authorPastalniece, Evijaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-07-08T01:08:33Z
dc.date.available2015-07-08T01:08:33Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other50377en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/30703
dc.description.abstractBakalaura darbā „Zīmola komunikācija un tēls sociālajā tīklā Facebook: "Madara", "Kivvi Cosmetics" un "Attirance" gadījumu analīze” tika analizēti trīs zīmola komunikācijas sociālajā tīklā Facebook gadījumi – latviešu kosmētikas zīmoli "Madara", "Kivvi Cosmetics" un "Attirance". Darba mērķis ir noskaidrot kāda ir ekoloģiskās kosmētikas zīmolu „Madara”, „Kivvi Cosmetics” un „Attirance” komunikācija un tēls sociālajā tīklā Facebook un kā to redz un uztver konkrēto zīmolu patērētāji. Darba teorētiskā daļa balstīta uz literatūru par zīmolu, zīmola komunikāciju, tēlu, tā veidošanos, kā arī sociālajiem tīkliem un zīmola komunikāciju tajos. Darba pētnieciskā daļa balstīta gadījuma studiju pieejā, izmantotās metodes – kontentanalīze, aptauja un padziļinātā, daļēji strukturētā intervija. Kopumā darba rezultāti atklāj, ka kosmētikas zīmoliem „Madara”, „Kivvi Cosmetics” un „Attirance” piemīt vairāki, savstarpēji atšķirīgi tēlu veidi un ka komunikācija katram no šiem zīmoliem ir atbilstoša pašreizējai uzņēmuma darbības aktivitātei un spējām. Patērētāju viedokļi par uzņēmumu radītiem tēliem un komunikāciju ir dažādi, tomēr tie nav negatīvien_US
dc.description.abstractIn bachelor work “Case studies of "Madara", "Kivvi Cosmetics" and "Attirance": brand communication and image in social network Facebook” three brand communication cases were analyzed in social network Facebook - Latvian cosmetics brands "Madara", "Kivvi Cosmetics" and "Attirance ". The purpose of the project is to find out how communication and image in social network Facebook is seen and perceived by particular brand consumers. The theoretical part is based on literature on brand, brand communication, brand image, its formation, as well as social network and brand communications in it. Works research part is based on case study approach, method - content analysis, survey and in-depth, semi-structured interview. Overall, the findings reveal that cosmetic brands „Madara”, „Kivvi Cosmetics” and „Attirance” possess several divergent image types, and that the communication for each of these brands is consistent with the company's current activity and abilities.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.subjectzīmolsen_US
dc.subjectzīmola komunikācijaen_US
dc.subjectzīmola tēlsen_US
dc.subjectgadījumu studijasen_US
dc.subjectsociālie medijien_US
dc.titleZīmola komunikācija un tēls sociālajā tīklā Facebook: "Madara", "Kivvi Cosmetics" un "Attirance" gadījumu analīzeen_US
dc.title.alternativeCase studies of "Madara", "Kivvi Cosmetics" and "Attirance": brand communication and image in social network Facebooken_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record