Dzīvesstila modeļu atveidojums auto zīmolu "Lexus" un "Volkswagen" (2013-2015) video reklāmās
Autor
Zaporožčenko, Juta
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Lasmane, Skaidrīte
Datum
2015Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Bakalaura darba tēma ir par dzīves stila modeļu atveidojumu auto zīmolu Lexus un Volkswagen (2013-2015) video reklāmās.
Pēc noteiktiem kritērijiem analīzei atlasītas 40 video reklāmu vienības.
Galvenais pētniecības jautājums ir, kā patērētāju identifikācija ar noteiktu dzīves stila modeli tiek izmantota auto reklāmās. Tas tika analizēts, balstoties uz teoriju par reklāmu, tās ietekmi un veidu, kā šī ietekme atveidota ar noteiktu patērētāju dzīves stilu. Pētījumā izmantotas jauktās kontentanalīzes, vizuālās semiotikas analīzes un fokusa grupas metožu kombinācija, ar kuru palīdzību ir atklāts, kādi dzīves stili tiek atveidoti abās auto zīmolu reklāmās, kādā veidā tie tiek atainoti un kuram no atainotiem dzīves stilam Latvijas sabiedrībai ir lielāks atbalsts. This Bachelor thesis explores lifestyle model representation in Lexus and Volkswagen car brand (2013-2015) commercials.
Forty video ad units were selected for the analysis according to pre-defined criteria.
The main research question is how consumers identification with certain life-style model is used in car advertisements. The analysis was done using advertising theory, its impact and way how this impact represents certain consumer life-style. For study was used mixed content analysis, visual semiotic analysis and focus group discussion. This combination of methods was used to reveal what life styles were pictured in car brands advertising and which of them find more support in Latvian society.