Populārās mūzikas komunikācija: grupas "Carnival Youth" gadījums
Author
Ozols, Pēteris
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Radzobe, Zane
Date
2015Metadata
Show full item recordAbstract
Darba pētijuma problēma: Kā sabiedrisko attiecību aktivitātes veicinājušas grupas “Carnival Youth” atpazīstamību?
Darba teorētiskajā daļā skaidrots komunikācijas jēdziens, izklāstītas
sabiedrisko attiecību teorijas un aplūkots populārās mūzikas jēdziens.
Empīriskajā daļā analizētas 42 interneta publikācijas, kas atlasītas pēc atslēgas vārdiem “carnival youth” laika periodā 01.05.2014.-01.05.2015., 10 publikācijas drukātajos izdevumos, 2 intervijas ar nozares ekspertiem.
Darba struktūru veido teorētiskā, metodoloģiskā un empīriskā daļa, secinājumu daļā izvērtējot grupas komunikāciju, secinot tās korelāciju ar apskatīto teoriju un izdalīti ieteikumi veiksmīgai komunikācijai. The problem of the research in thesis: How public relation activities contributed to the recognition of the band “Carnival Youth”?
The theoretical part explains the concept of communication, outlines public relations theory and the concept of popular music.
The empirical part analyses 42 publications on the internet by the keywords “carnival youth” in the time period 01.05.2014.-01.05.2015., 10 publications in printed press and 2 interviews with field experts.
The work structure consists of theoretical, methodological and empirical parts, in conclusion evaluating the communication of the band and observing its correlation with the theory viewed in the work and outlining suggestions to a better communication.