Show simple item record

dc.contributor.advisorRadzobe, Zaneen_US
dc.contributor.authorOzols, Pēterisen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-07-08T01:08:34Z
dc.date.available2015-07-08T01:08:34Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other50475en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/30714
dc.description.abstractDarba pētijuma problēma: Kā sabiedrisko attiecību aktivitātes veicinājušas grupas “Carnival Youth” atpazīstamību? Darba teorētiskajā daļā skaidrots komunikācijas jēdziens, izklāstītas sabiedrisko attiecību teorijas un aplūkots populārās mūzikas jēdziens. Empīriskajā daļā analizētas 42 interneta publikācijas, kas atlasītas pēc atslēgas vārdiem “carnival youth” laika periodā 01.05.2014.-01.05.2015., 10 publikācijas drukātajos izdevumos, 2 intervijas ar nozares ekspertiem. Darba struktūru veido teorētiskā, metodoloģiskā un empīriskā daļa, secinājumu daļā izvērtējot grupas komunikāciju, secinot tās korelāciju ar apskatīto teoriju un izdalīti ieteikumi veiksmīgai komunikācijai.en_US
dc.description.abstractThe problem of the research in thesis: How public relation activities contributed to the recognition of the band “Carnival Youth”? The theoretical part explains the concept of communication, outlines public relations theory and the concept of popular music. The empirical part analyses 42 publications on the internet by the keywords “carnival youth” in the time period 01.05.2014.-01.05.2015., 10 publications in printed press and 2 interviews with field experts. The work structure consists of theoretical, methodological and empirical parts, in conclusion evaluating the communication of the band and observing its correlation with the theory viewed in the work and outlining suggestions to a better communication.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.subjectpopulārā kultūraen_US
dc.subjectpopulārā mūzikaen_US
dc.subjectsabiedriskās attiecībasen_US
dc.subjectkomunikācijaen_US
dc.subjectmūzikas grupaen_US
dc.titlePopulārās mūzikas komunikācija: grupas "Carnival Youth" gadījumsen_US
dc.title.alternativeCommunication of popular music: case study of the band "Carnival Youth"en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record