Show simple item record

dc.contributor.advisorDimante, Džineta
dc.contributor.authorTālešs, Frenks
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
dc.date.accessioned2015-11-08T02:01:19Z
dc.date.available2015-11-08T02:01:19Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.other51208
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/31090
dc.description.abstractPētījuma problēmas būtība ir izprast spēliskošanas lomu uzņēmumā „Rimi”. Spēliskošana fokusējas uz spēles elementu un spēles domāšanas izmantošanu ne-spēles kontekstā, lai iesaistītu un motivētu lietotājus. Pētījuma mērķis ir identificēt spēliskošanas lomu uzņēmumā „Rimi”, izpētīt kādi spēles elementi tiek izmantoti. Galvenie rezultāti tika iegūti izpētot uzņēmuma „Rimi” mājaslapu un ar teorētiskā literatūras palīdzību. Kā viens no būtiskākajiem secinājumiem ir tas, ka uzņēmums „Rimi” izmanto vairākus spēles elementus.
dc.description.abstractResearch main focus was to explore gamification role in company „Rimi”. Gamification is about using games elements and game thinking to engage and motivate people in non game setting. Research objective was to identify gamification aspect in the company, to find out what game elements were used in the company. Main results were gathered researching company’s „Rimi” homepage and using theoretical materials. One of the main conclusions was that company „Rimi” uses many game elements.
dc.language.isoN/A
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectVadībzinātne
dc.subjectSpēliskošana
dc.subjectspēles elementi
dc.subjectpunkti
dc.subjectnozīmītes
dc.subjectlīderu tablo
dc.titleSpēliskošana-spēļu elementu pielietojums uzņēmumā "Rimi".
dc.title.alternativeGamification - use of game elements in company "Rimi".
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record