Show simple item record

dc.contributor.advisorDimante, Džineta
dc.contributor.authorŠteinberga, Agnese
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
dc.date.accessioned2015-11-08T02:01:20Z
dc.date.available2015-11-08T02:01:20Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.other51213
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/31094
dc.description.abstractAgneses Šteinbergas maģistra darba „Tiešsaistes sociālo mediju izmantošana Latvijas mazo un vidējo uzņēmumu konkurētspējas veicināšanai ārējos tirgos” mērķis ir balstoties uz tiešsаistes sociālo mediju teorētiskajiem аspektiem, izplatību un izmаntošаnаs iespējām, izstrādāt priekšlikumus un izveidot modeli Lаtvijаs mаzo un vidējo uzņēmumu konkurētspējаs veicināšаnai ārējos tirgos. Darba 1.nodaļā apkopoti un analizēti tiešsaistes sociālo mediju un konkurētspējas teorētiskie aspeki, 2.nodaļā apskatīta tiešsaistes sociālo mediju un interneta attīstība un izmantošanas praksē MVU Latvijā un pasaulē, bet 3.nodaļā analizētas sociālo mediju izmantošanas iespējas no speciālistu viedokļa, kā arī izstrādāts modelis MVU konkurētspējas veicināšanai ārējos tirgos. Darbs ir rakstīts latviešu valodā un to veido 88 lapaspuses, 21 attēls, 6 tabulas, 6 pielikumi. Darba izstrādē izmantoti 92 citu autoru avoti.
dc.description.abstractAgnese Steinberga’s master’s thesis "Leverаging online sociаl mediа to foster the competitiveness of Lаtviаn smаll аnd medium sized enterprises in foreign mаrkets" aims to develop proposals and create a model for fostering Lаtviаn SMEs competitiveness in external markets, based on online social media theoretical aspects, development and practical application possibilities. The 1st chapter summarizes and analyzes theoretical aspects of competitiveness and online social media, the 2nd deals with SMEs online social media and Internet usage practices and development, while 3rd chapter analyzes the use of online social media to foster SMEs competitiveness in external markets from an expert point of view and also develop a model for online social media use to promote SMEs competitiveness in external markets. The paper is written in Latvian and includes 88 pages, 21 image, 6 tables, and 6 attachments In the research 92 other author works were used.
dc.language.isoN/A
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectVadībzinātne
dc.subjectsociālie mediji
dc.subjectsociālo mediju mārketings
dc.subjectkonkurētspējа
dc.subjectkonkurētspējīgas priekšrocības
dc.titleTiešsaistes sociālo mediju izmantošana Latvijas mazo un vidējo uzņēmumu konkurētspējas veicināšanai ārējos tirgos
dc.title.alternativeLeveraging online social media to foster the competitiveness of Latvian small and medium sized enterprises in foreign markets
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record