Vērtēšana kā mācību procesa vadīšanas elements tiešsaistes kursos
Author
Sarva, Edīte
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Rubene, Zanda
Date
2015Metadata
Show full item recordAbstract
Edītes Sarvas maģistra darbs pedagoģijā „Vērtēšana kā mācību procesa vadīšanas elements tiešsaistes kursos” izstrādāts LU PPMF Pedagoģijas nodaļā Dr. paed. LU profesores Zandas Rubenes vadībā no 2014. līdz 2015. gadam. Maģistra darba mērķis ir apkopot zinātniski pamatotus praktiskus ieteikumus vērtēšanas organizēšanai mācību procesā tiešsaistē. Teorētiskajā pētījumā analizēta citu pētnieku pieredze, organizējot vērtēšanu, lai nodrošinātu veiksmīgu mācību procesa norisi tiešsaistē, apkopoti būtiskākie ieteikumi. Šie ieteikumi izmantoti, lai izstrādātu tiešsaistes kursa plānu. Empīriskajā pētījumā veikts izglītības gadījuma pētījums, organizējot tiešsaistes kursu, vadoties pēc izstrādātā plāna. Kursa laikā ievākti dati par kursa dalībnieku viedokli un sniegumu, lai spētu izvērtēt izvēlēto ieteikumu ietekmi uz mācību procesa norisi. Rezultātā izdarīti secinājumi par pārbaudītajiem ieteikumiem, organizējot vērtēšanu mācību procesā tiešsaistē. Maģistra darba apjoms ir 61 lpp., tā izstrādē izmantotas 55 analizējamās vienības (latviešu un angļu valodā). Pētījuma teorētiskās un praktiskās atziņas shematiski attēlotas vienā tabulā un sešos attēlos. Maģistra darbam ir astoņi pielikumi. Atslēgas vārdi: tiešsaistes kurss; vērtēšana tiešsaistē; mācību process tiešsaistē, pieaugušo izglītība tiešsaistē. Edites Sarvas Master’s thesis in pedagogy “Evaluation as an element of leading learning process in online courses” has been carried out in Latvian University faculty of Pedagogy, Psychology and Art. It has been led by Dr. paed. Professor of Latvian University Zanda Rubene from year 2014 to year 2015. The aim of the work is to collect scientifically approved practical recommendations for organizing evaluation in online courses. In theoretical research work of other authors has been analyzed to gather information about recommendations for organizing evaluation in online courses. Best practice has been collected and online course has been planned accordingly. This course has been carried out as a part of empirical research. Data about course participant views and their progress in course has been collected and used to evaluate previously gathered recommendations for organizing evaluation in online courses. As a result conclusions have been made about tested recommendations for organizing evaluation in online courses. Master’s thesis is 61 pages long, 55 units have been analyzed (in Latvian and English). One table and six pictures are used to depict the research. Eight appendixes are attached to the work. Key words: online course; evaluation online; learning online, adult education online.
Collections
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Tiešsaistes sociālo mediju izmantošanas komunikatīvā efektivitāte mobilo sakaru operatoru mārketinga aktivitātēs Latvijā.
Šteinberga, Agnese (Latvijas Universitāte, 2013)Agnese Šteinberga. Bakalaura darbs "Tiešsaistes sociālo mediju izmantošanas komunikatīvā efektivitāte mobilo sakaru operatoru mārketinga aktivitātēs Latvijā". Darba mērķis ir izpētīt tiešsaistes sociālo mediju teorētiskos ... -
Trauksme, vientulība un apmierinātība ar attiecībām daudzspēlētāju tiešsaistes lomu spēļu (MMORPG) spēlētājiem.
Dreijere, Dace (Latvijas Universitāte, 2013)Pētījuma mērķis bija noskaidrot, vai pastāv sakarības starp trauksmi, vientulības izjūtu un apmierinātību ar tiešsaistes un bezsaistes attiecībām tiešsaistes daudzspēlētāju lomu spēļu (MMORPG) spēlētājiem. Kā arī noskaidrot ... -
Mūsdienu tiešsaistes latviešu valodas normalizācija un emocionālās nokrāsas automatizēta analīze
Garkāje, Ginta (Latvijas Universitāte, 2014)Darbā pētīta mūsdienu tiešsaistes valodas transliterācijas ietekme uz automatizētu emocionālās nokrāsas analīzi. Izteikta hipotēze, ka, normalizējot tekstu, iespējams panākt labākus rezultātus automatizētā emocionālās ...