Show simple item record

dc.contributor.advisorRubene, Zanda
dc.contributor.authorSarva, Edīte
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2015-12-03T02:01:09Z
dc.date.available2015-12-03T02:01:09Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.other51423
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/31273
dc.description.abstractEdītes Sarvas maģistra darbs pedagoģijā „Vērtēšana kā mācību procesa vadīšanas elements tiešsaistes kursos” izstrādāts LU PPMF Pedagoģijas nodaļā Dr. paed. LU profesores Zandas Rubenes vadībā no 2014. līdz 2015. gadam. Maģistra darba mērķis ir apkopot zinātniski pamatotus praktiskus ieteikumus vērtēšanas organizēšanai mācību procesā tiešsaistē. Teorētiskajā pētījumā analizēta citu pētnieku pieredze, organizējot vērtēšanu, lai nodrošinātu veiksmīgu mācību procesa norisi tiešsaistē, apkopoti būtiskākie ieteikumi. Šie ieteikumi izmantoti, lai izstrādātu tiešsaistes kursa plānu. Empīriskajā pētījumā veikts izglītības gadījuma pētījums, organizējot tiešsaistes kursu, vadoties pēc izstrādātā plāna. Kursa laikā ievākti dati par kursa dalībnieku viedokli un sniegumu, lai spētu izvērtēt izvēlēto ieteikumu ietekmi uz mācību procesa norisi. Rezultātā izdarīti secinājumi par pārbaudītajiem ieteikumiem, organizējot vērtēšanu mācību procesā tiešsaistē. Maģistra darba apjoms ir 61 lpp., tā izstrādē izmantotas 55 analizējamās vienības (latviešu un angļu valodā). Pētījuma teorētiskās un praktiskās atziņas shematiski attēlotas vienā tabulā un sešos attēlos. Maģistra darbam ir astoņi pielikumi. Atslēgas vārdi: tiešsaistes kurss; vērtēšana tiešsaistē; mācību process tiešsaistē, pieaugušo izglītība tiešsaistē.
dc.description.abstractEdites Sarvas Master’s thesis in pedagogy “Evaluation as an element of leading learning process in online courses” has been carried out in Latvian University faculty of Pedagogy, Psychology and Art. It has been led by Dr. paed. Professor of Latvian University Zanda Rubene from year 2014 to year 2015. The aim of the work is to collect scientifically approved practical recommendations for organizing evaluation in online courses. In theoretical research work of other authors has been analyzed to gather information about recommendations for organizing evaluation in online courses. Best practice has been collected and online course has been planned accordingly. This course has been carried out as a part of empirical research. Data about course participant views and their progress in course has been collected and used to evaluate previously gathered recommendations for organizing evaluation in online courses. As a result conclusions have been made about tested recommendations for organizing evaluation in online courses. Master’s thesis is 61 pages long, 55 units have been analyzed (in Latvian and English). One table and six pictures are used to depict the research. Eight appendixes are attached to the work. Key words: online course; evaluation online; learning online, adult education online.
dc.language.isoN/A
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjecttiešsaistes kurss
dc.subjectvērtēšana tiešsaistē
dc.subjectmācību process tiešsaistē
dc.subjectpieaugušo izglītība tiešsaistē
dc.titleVērtēšana kā mācību procesa vadīšanas elements tiešsaistes kursos
dc.title.alternativeEvaluation as an element of leading learning process in online courses
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record