dc.contributor.advisor | Kalvāns, Rūdolfs | |
dc.contributor.author | Zepa, Diāna | |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte | |
dc.date.accessioned | 2015-12-17T02:01:54Z | |
dc.date.available | 2015-12-17T02:01:54Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.other | 51442 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/31342 | |
dc.description.abstract | Maģistra darba tēma: Skolotaju profesionālās darbības kvalitātes vērtēšana izglītības iestādē. Darba autore: Diāna Zepa. Zinātniskais vadītājs: Dr.sc.admin. Rūdolfs Kalvāns. Maģistra darba apjoms: 74 lpp., ietverti 18 attēli, 18 tabulas, izmantotas 24 literatūras vienības, pievienoti 8 pielikumi Pētījuma mērķis: Izstrādāt un izvērtēt skolotāju profesionālās darbības novērtēšanas kritēriju modeli interešu izglītības iestādes angļu valodas nodarbību kvalitātes uzlabošanai. Maģistra darbs sastāv no ievada, četrām nodaļām, priekšlikumiem, secinājumiem, izmantotās literatūras un pielikumiem. Autores veiktais pētījums un izstrādātais novērtēšanas kritēriju modelis ir praktiski nozīmīgs un aktuāls interešu izglītības iestāžu vadītājiem, kas meklē jaunu veidu kā ar kvalitātes kritēriju palīdzību varētu mudināt skolotājus gan strādāt vēl labāk, gan pilnveidot savu profesionalitāti. Atslēgas vārdi: skolotāja profesionālās darbība, vērtēšana, pašvērtējums, kvalitāte, kritēriji. | |
dc.description.abstract | The title of the Master Paper is Quality Assessment of Teachers’ Professional Performance in Educational Establishment. The author of the Master Paper is Diana Zepa. The Research consultant: Dr.sc.admin. Rūdolfs Kalvāns. The Master Paper consist of 74 pages, including 18 pictures, 18 tables, appendices The aim of the Master Paper: create and evaluate quality criteria module of teachers’ professional performance for extra curriculum educational establishment to improve the quality of English lessons. Master Paper consists of introduction, four chapters, suggestions, conclusions, literature and appendices. The research of the quality criteria module is practically important and relevant for leaders of extra-curriculum educational establishments who search for new ways to motivate teachers both to work better and to improve their own professional development. Keywords: teachers professional performance, assessment, self-evaluation, quality, criteria. | |
dc.language.iso | N/A | |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.subject | Izglītības vadība | |
dc.subject | skolotāja profesionālās darbība | |
dc.subject | vērtēšana | |
dc.subject | pašvērtējums | |
dc.subject | kvalitāte | |
dc.subject | kritēriji | |
dc.title | Skolotāju profesionālās darbības kvalitātes vērtēšana izglītības iestādē | |
dc.title.alternative | Quality Assessment of Teachers' Professional Performance in Educational Establishment | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis | |