• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Mācību saturs un kvalitāte bioloģijas mācību priekšmetā pamatskolā

Thumbnail
View/Open
299-51445-Aboltina_Justine_ja10053.pdf (2.100Mb)
Author
Āboltiņa, Justīne
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Geske, Andrejs
Date
2015
Metadata
Show full item record
Abstract
Mācību saturs un kvalitāte bioloģijas mācību priekšmetā pamatskolā. Āboltiņa J., darba vadītājs Dr., prof. Geske, A. Maģistra darbs, 56 lappuses, 19 attēli, 36 literatūras avots, 6 pielikumi. Latviešu valodā. Darba mērķis ir noskaidrot kādas ir bioloģijas mācību satura problēmas pamatskolā un izstrādāt priekšlikumus bioloģijas mācību satura pilnveidei. Veikta teorētiskā literatūras avotu analīze par mācību saturu un tā izveidi. Autore izstrādājusi un veikusi skolotāju aptauju par bioloģijas mācību priekšmeta saturu 9.klasē. Apkopojot visas empīriskajā daļā iegūtās atziņas autore secināja, ka bioloģijas mācību priekšmets 9.klasē ir pārblīvēts un ieteikusi priekšlikumus tā pilnveidei.
 
Biology learning content and quality in primary school. Aboltina J., supervisor Dr., prof. Geske, A. Master thesis, 56 pages, 19 figures, 36 literature references, 6 attachments. In Latvian. The aim of the thesis is to find out what is the problems in biology learning content and to develop proposals for the improvement for biology curriculum in 9th grade. Performed the theoretical analysis of literature about learning content and creation. Author developed and conducted a survey for biology teachers about biology learning content of the 9th grade. Summing up all the empirical part of the lessons learned, author concluded that the biology learning content in 9th grade is replete. Author recommended proposals for improvements.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/31343
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

Related items

Showing items related by title, author, creator and subject.

  • Digitālo mācību līdzekļu pielietojums vidusskolēnu mācību sasniegumu veicināšanā bioloģijas mācību stundā 

    Bite, Danuta Eva (Latvijas Universitāte, 2020)
    Danutas Evas Bites bakalaura darba tēma: “Digitālo mācību līdzekļu pielietojums vidusskolēnu mācību sasniegumu veicināšanā bioloģijas mācību stundā”. Darba mērķis: izzināt un izvērtēt praksē digitālo mācību līdzekļu ...
  • Individuāla un diferencēta mācību pieeja kā veids atšķirīgo skolēnu mācību motivācijas sekmēšanai. 

    Višņakova, Darja (Latvijas Universitāte, 2010)
    Zināšanas par atšķirīgiem skolēniem arvien plašāk tiek atzītas par būtisku komponentu, lai sekmētu audzēkņu mācību motivāciju un vadītu darbu mācību procesa laikā. Lai ievērotu skolēnu individuālās īpatnības un tādā veidā ...
  • Krāsas mācību telpas interjerā un to nozīme 8.-9. klašu mācību procesā 

    Meija, Lauma (Latvijas Universitāte, 2008)
    Bakalaura darba temats ir „Krāsas mācību telpas interjerā un to nozīme 8. – 9. klašu mācību procesā” un tā mērķis ir izpētīt un pamatot krāsu pozitīvo un negatīvo ietekmi telpā uz pusaudžiem un skolotājiem mācību procesa ...

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV