Show simple item record

dc.contributor.advisorStabulniece, Laila
dc.contributor.authorHāne, Inga
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
dc.date.accessioned2016-01-31T02:01:52Z
dc.date.available2016-01-31T02:01:52Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other51890
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/31442
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir “SIA “Mežāres” mārketinga komunikāciju pilnveidošana”. Darbā ir pētīta mārketinga komunikāciju ieviešanas iespēja mazo uzņēmumu kontekstā. Veiksmīgai darba izstrādei tiek definēts mērķis. Bakalaura darba mērķis ir, balstoties teorētiskiem atzinumiem par mārketinga komunikāciju, analizēt SIA „Mežāres” mārketinga darbību, kā arī izstrādāt priekšlikumus SIA „Mežāres” mārketinga komunikāciju pilnveidošanai. Mērķa sasniegšanai, ir izstrādāti šādi bakalaura darba uzdevumi: •atlasīt zinātnisko literatūru par mūsdienu mārketinga komunikāciju un to piemērojamību maziem uzņēmumiem; •analizēt mārketinga komunikāciju teorētiskos aspektus dažādos literatūras avotos; •raksturot uzņēmumu SIA „Mežāres”; •noskaidrot SIA „Mežāres” esošo mārketinga darbību; •izveidot un novadīt interviju ar SIA „Mežāres” vadītāju I. Novikovu; •uzzināt un analizēt SIA „Mežāres” klientu viedokli par uzņēmuma mārketinga komunikāciju; •izstrādāt SIA „Mežāres” piemērotus mārketinga komunikāciju elementus; •izstrādāt secinājumus un priekšlikumus veiksmīgai mārketinga komunikāciju veidošanai uzņēmumā SIA „Mežāres”. Darba gaitā iegūtie rezultāti norāda, ka ir iespējams veiksmīgi veidot mārketinga komunikācijas arī nelieliem uzņēmumiem bez lieliem finansiāliem resursiem, izmantojot interneta mārketinga piedāvātos instrumentus. Darba apjoms ir 61 lapaspuse. Tajā ir 23 attēli, 4 tabulas, 3 pielikumi. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ir 42 vienības. Atslēgvārdi: mārketinga komunikācija, interneta mārketings, sociālie mediji, no-mutes-mutē
dc.description.abstractThe topic of this Bachelor thesis is „"Mežāres"Ltd. marketing communication improvement”. The purpose of the paper is to show the implementation of marketing communication opportunity in small business context. For successful work development there is defined goal. The main goal of this Bachelor's thesis is to improve "Mežāres"Ltd. marketing activities, as well as to develop proposals for "Mežāres"Ltd marketing communications improvement based on theoretical findings of marketing communications For the reaching Bachelor's main goal, following tasks have been developed: •select of scientific literature on modern marketing communications and their applicability to small businesses; •to analise theoretical aspects of marketing communication in different literature sources; •describe company ""Mežāres"Ltd.; •clarify "Mežāres"Ltd existing marketing activities; •create and conduct an interview with "Mežāres" manager I. Novikov; •learn and analyze "Mežāres"Ltd. customer point of view of the company's marketing communications; •develop "Mežāres"Ltd appropriate marketing communication elements; •develop conclusions and recommendations for successful creation of marketing in "Mežāres"Ltd. Paper showed that there are possibilities to successfully create marketing communication also in small businesses without big financial resources using internet marketing tools. Bachelor Paper include 61 pages. Including 23 images, 4 tabeles and 3 appendixes. There are 42 sources in referenced lieterature’s list. Key words: marketing communication, internet marketing, social media, word-of-mouth
dc.language.isoN/A
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectVadībzinātne
dc.subjectmārketinga komunikācija
dc.subjectinterneta mārketings
dc.subjectsociālie mediji
dc.subjectno-mutes-mutē
dc.titleSIA "Mežāres" mārketinga komunikāciju pilnveidošana
dc.title.alternative"Mežāres" Ltd. marketing communication improvement
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record