Show simple item record

dc.contributor.advisorRutka, Lūcija
dc.contributor.authorLiepiņa, Eva
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2016-02-04T02:02:25Z
dc.date.available2016-02-04T02:02:25Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other51628
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/31492
dc.description.abstractDarba autore: Eva Liepiņa Darba zinātniskā vadītāja: Dr.psyh., prof. Lūcija Rutka Darba apjoms: 52 lpp., 13 attēli, 1 tabula, 24 literatūras vienības, 5 pielikumi. Darba mērķis: izpētīt vecākā pirmsskolas vecuma bērnu sociālo prasmju veidošanos rotaļspēles darbībā. Problēmas būtība: Pirmsskolas periodā bērniem problēmas sagādā nepietiekami attīstītas sociālās prasmes. Problēmas sagādā uzturēt kārtībā vietu, kur bērns rotaļājas, apģērbu, savstarpējo attiecību veidošana, kā arī patstāvīga sava darba organizēšana. Rotaļas darbībā bērnos veidojas emocijas, pārdzīvojumi, kā arī attīstās sociālās prasmes. Pētījuma metodes: teorētiskā metode, empīriskā metode. Darba rezultāti: Bērnu sociālās prasmes tika uzlabotas.
dc.description.abstractThe author: Eva Liepina Scientific supervisor: Dr.paed., prof. Lucija Rutka Scope of work: 52 pages, 13 images, 1 table, 24 references, 5 apendices. Aim of the research: Analyze the social skill development in playing gaumes for the upper age group of pre-school students. Content: Pre-school kids often have problems with social skills because they have not yet fully developed. Kids stuggle with the following: keeping their play area tidy, getting dressed independently, communication, making friends, and organizing their work. Playing games develops emotions, experiences and social skills. Methods: Theoretical method, the empirical method. The results: Improved social skills in children. Keywords: game play, senior pre-school stage of development, social skills, empirical research.
dc.language.isoN/A
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectrotaļspēle
dc.subjectvecākā pirmsskolas vecuma attīstības posms
dc.subjectsociālās prasmes
dc.subjectempīriskais pētījums
dc.subjectgame play
dc.title"Rotaļspēle kā 5-7 gadus vecu bērnu sociālo prasmju veicinātāja"
dc.title.alternative"Game play in the development of 5-7 years old children's social skills"
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record