"Fiziskās aktivitātes integrētajās rotaļnodarbībās pirmsskolā 3-4 gadus veciem bērniem"
Author
Ziemele, Ilona
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Klempere-Sipjagina, Agita
Date
2016Metadata
Show full item recordAbstract
Darbs balstās uz pedagoģiskajiem pētījumiem par fizisko aktivitāšu ietekmi uz bērna vispusīgu attīstību. Teorētiskajā daļā tiek apskatīta fizisko aktivitāšu nozīmē pirmsskolā, kā arī kustību rotaļas, kā svarīgas kustību aktivitātes, integrēšana rotaļnodarbībās. Kvalifikācijas darbs ir balstīts uz 3-4 gadus vecu bērnu fiziskās attīstības likumsakarībām, kā arī uz integrētās rotaļnodarbības iespējām un fizisko aktivitāšu integrēšanu, apgūstot un veicinot matemātiskos priekšstatus, dabas zinības, valodu un sociālās zinības. Praktiskajā daļā tiek pētīts vai ar fizisko aktivitāšu integrēšanu rotaļnodarbībās var veicināt matemātisko priekšstatu, runas, sociālo prasmju, dabas zinību apguvi. The scientific work based on the pedagogical research of physical activities and their impact on comprehensive development of child. There are meaning of physical activities in pre-school, integration of active games, importance of activities in the theoretical part. The qualification work is based on regularities of 3 – 4 years old children physical development. There are possibilities how to integrate physical activities in mathematical, language, nature and social lessons in pre-school education. There is the question of the research, does it work – the integration of physical activities, making different skills through mathematic, speech, nature and social education for pre – school children is practical part of this work.