Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorRutka, Lūcija
dc.contributor.authorLegzdiņa, Tatjana
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2016-02-04T02:02:30Z
dc.date.available2016-02-04T02:02:30Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other51635
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/31498
dc.description.abstractKvalifikācijas darbs izstrādāts par tēmu „ Bērnu dzimumidentitātes veidošanās īpatnības 3 - 4 gadu vecumā”. Pētījuma mērķis ir izpētīt 3 - 4 gadus vecu bērnu dzimumidentitātes izpausmju īpatnības. Pētījuma jautājumi: 1. Kādas ir 3 - 4 gadus vecu bērnu dzimumidentitātes veidošanās īpatnības? 2. Kāda ir vecāku izpratne par bērnu dzimumidentitātes būtību un veidošanos? Pētījumi, sastāv no 2 daļām - teorētiskās un empīriskās. Teorētiskajā daļā izpētīta un izanalizēta zinātniskā literatūra. par 3 - 4 gadus vecu bērnu dzimumidentitātes izpausmju īpatnībam, dzimumidentitātes būtību un veidošanos, kā arī par ģimenes lomu bērna dzimumidentitātes veidošanās procesā. Darba empīriskajā daļā pētītas 3-4 gadus vecu bērnu dzimumidentitātes izpausmes grupā un vecāku domas par bērnu dzimumidentitātes būtību un tās veidošanos. Pētījuma respondenti ir 18 bērni 3 - 4 gadu vecuma, kā arī 30 bērnu vecāki. Kvalifikācijas darba apjoms: 71 lpp., 9 attēli, 1. tabulas, 6 pielikumi, 44 literatūras avoti.
dc.description.abstractQualification work is written about the theme: 3-4 years old children's gender identity development peculiarities. Research subject is to explore 3-4 years old children`s gender identity expression specificities. The research questions: 1. What are the 3-4 years old children's gender identity development peculiarities? 2. What is the parents understanding of child gender identity nature and development? The research consists of two parts - theoretical and empirical. In theoretical part is explored and analyzed the scientific literature about the 3 - 4 years old children`s gender expression characteristics, gender identity and development, as well as the family role in the child`s gender identity formation. In the empirical part is researched 3-4 years old children`s gender expressions in group and parents thoughts about the children`s gender nature and its development. The research respondents are 18 children in age group 3-4 years and 30 parents. Qualification work consists of 71p., 9 images, 1 table, 6 attachments, 44 literature sources.
dc.language.isoN/A
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectDzimumidentitāte
dc.subjectDzimumidentitates attīstība
dc.subjectIdentitāte
dc.subjectGender identity
dc.subjectGender
dc.title"Bērnu dzimumidentitātes veidošanās īpatnības 3-4 gadu vecumā"
dc.title.alternative"Children gender identity development peculiarities of age 3-4 years"
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию