Показать сокращенную информацию
"Bērnu dzimumidentitātes veidošanās īpatnības 3-4 gadu vecumā"
dc.contributor.advisor | Rutka, Lūcija | |
dc.contributor.author | Legzdiņa, Tatjana | |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte | |
dc.date.accessioned | 2016-02-04T02:02:30Z | |
dc.date.available | 2016-02-04T02:02:30Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.other | 51635 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/31498 | |
dc.description.abstract | Kvalifikācijas darbs izstrādāts par tēmu „ Bērnu dzimumidentitātes veidošanās īpatnības 3 - 4 gadu vecumā”. Pētījuma mērķis ir izpētīt 3 - 4 gadus vecu bērnu dzimumidentitātes izpausmju īpatnības. Pētījuma jautājumi: 1. Kādas ir 3 - 4 gadus vecu bērnu dzimumidentitātes veidošanās īpatnības? 2. Kāda ir vecāku izpratne par bērnu dzimumidentitātes būtību un veidošanos? Pētījumi, sastāv no 2 daļām - teorētiskās un empīriskās. Teorētiskajā daļā izpētīta un izanalizēta zinātniskā literatūra. par 3 - 4 gadus vecu bērnu dzimumidentitātes izpausmju īpatnībam, dzimumidentitātes būtību un veidošanos, kā arī par ģimenes lomu bērna dzimumidentitātes veidošanās procesā. Darba empīriskajā daļā pētītas 3-4 gadus vecu bērnu dzimumidentitātes izpausmes grupā un vecāku domas par bērnu dzimumidentitātes būtību un tās veidošanos. Pētījuma respondenti ir 18 bērni 3 - 4 gadu vecuma, kā arī 30 bērnu vecāki. Kvalifikācijas darba apjoms: 71 lpp., 9 attēli, 1. tabulas, 6 pielikumi, 44 literatūras avoti. | |
dc.description.abstract | Qualification work is written about the theme: 3-4 years old children's gender identity development peculiarities. Research subject is to explore 3-4 years old children`s gender identity expression specificities. The research questions: 1. What are the 3-4 years old children's gender identity development peculiarities? 2. What is the parents understanding of child gender identity nature and development? The research consists of two parts - theoretical and empirical. In theoretical part is explored and analyzed the scientific literature about the 3 - 4 years old children`s gender expression characteristics, gender identity and development, as well as the family role in the child`s gender identity formation. In the empirical part is researched 3-4 years old children`s gender expressions in group and parents thoughts about the children`s gender nature and its development. The research respondents are 18 children in age group 3-4 years and 30 parents. Qualification work consists of 71p., 9 images, 1 table, 6 attachments, 44 literature sources. | |
dc.language.iso | N/A | |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.subject | Pedagoģija | |
dc.subject | Dzimumidentitāte | |
dc.subject | Dzimumidentitates attīstība | |
dc.subject | Identitāte | |
dc.subject | Gender identity | |
dc.subject | Gender | |
dc.title | "Bērnu dzimumidentitātes veidošanās īpatnības 3-4 gadu vecumā" | |
dc.title.alternative | "Children gender identity development peculiarities of age 3-4 years" | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
Файлы в этом документе
Данный элемент включен в следующие коллекции
-
Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]
IEROBEŽOTAS PIEKĻUVES KOLEKCIJA. PILNTEKSTS PIEEJAMS LU STUDENTIEM U.C. PERSONĀLAM.