Show simple item record

dc.contributor.advisorPlotka, Aivars
dc.contributor.authorCīrule, Anna
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2016-02-05T02:01:47Z
dc.date.available2016-02-05T02:01:47Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.other51742
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/31553
dc.description.abstractDiplomdarba tēma ir ”Operu konditoreju grafiskās identitātes vizuāli stilistiskie aspekti”. Bakalaura darba mērķis ir noskaidrot un analizēt, kas raksturo dažādu operu konditoreju vizuālo identitāti un izveidot grafisko identitāti konditorejas uzņēmumam SIA Sweet Opera. Darba teorētiskajā daļā ir apkopotas nozares speciālistu atziņas , kas raksturo zīmolu, logotipu un grafisko identitāti kopumā, to uzbūvi un nozīmi. Bakalaura darba empīriskajā daļā ir apkopoti dažādu operu konditoreju logotipi un, izmantojot diagrammas, analizēti pēc izvēlētiem kritērijiem, noskaidrotas to elementu kopīgās un atšķirīgās īpašības, izdarīti secinājumi. Radošajā daļā tika izstrādāta konditorejas SIA Sweet Opera grafiskā identitāte, aprakstīta darba gaita un rezultāti.
dc.description.abstractThe theme of the diploma work is visually stylistic aspects of the graphic identity of opera confectioneries. The goal of the bachelor work is to analyze and find out what defines the visual identities of different confectioneries, and to create a unique identity for the confectionery Sweet Opera. The theoretical part of the work consists of remarks from specialists of the field, which talk about the brand, logo and the graphic identity as a whole.The empirical part of the work consists of a collection of different confectionery logos, and trough the use of diagrams they have been analyzed, thus leading to conclusions. The creative part consisted of creating a brand new graphic identity for the Opera confectionery Sweet Opera.
dc.language.isoN/A
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectMākslas zinātne
dc.subjectgrafiskā identitāte
dc.subjectlogotips
dc.subjectkonditoreja
dc.subjectopera
dc.subjectzīmols
dc.titleOPERU KONDITOREJU GRAFISKĀS IDENTITĀTES VIZUĀLI STILISTISKIE ASPEKTI
dc.title.alternativeVisually stylistic aspects of operas confectionery’s graphic identity
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record