Reklāmas analīze un produkcijas virzīšana, izmantojot kompānijas L'Oreal Group piemēru
Author
Platonova, Viktorija
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Karnups, Viesturs Pauls
Date
2016Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomdarbs veltīts reklāmas jēdziena pētīšanai, kompānijas L'Oreal Group darbības detalizētākai aplūkošanai, kā arī respondentu aptaujas par šī uzņēmuma reklāmu veikšana un tālāka tās analīze. Šis diplomdarbs sastāv no trīs daļām ar apakšdaļām. Pirmajā daļā autore aplūko reklāmas jēdzienu, tās veidus, metodes, efektivitāti un efektivitātes vadīšanas metodes. Otrajā daļā pievērsta uzmanība skaistuma un kosmētikas nozares un detalizētākai kompānijas L'Oreal Group aplūkošanai un aprakstam, konkrēti, tās rašanās vēsturei, filozofijai, SWOT analīzei, kā arī galveno konkurentu pētīšanai un kompānijas produkcijas virzīšanas metodēm kosmētikas tirgū. Trešajā daļā autore veica kompānijas L'Oreal Group reklāmas pētīšanu, ar organizētas respondentu aptaujas palīdzību. Pēc saņemtajiem datiem tika izdarīti atbilstoši secinājumi. Diplomdarba nobeigumā tika izdarīti secinājumi un izteikti priekšlikumi. Darbs sastāv no 71 lapām, 19 attēliem un 5 tabulām, ir izmantoti 51 literatūras avoti un 15 elektroniskie informācijas avoti. The Diploma thesis is devoted to a study of the concept of advertising in and of itself, a more detailed examination of the L'Oreal Group Company, which includes a poll on advertising of the company and further analysis of the results. This thesis consists of three parts with subsections. In the first part the author examines the concept of advertising, its types, methods, effectiveness and efficiency management practices. In the second part the research and description of the beauty and cosmetics industry is made and more attention is paid to the L'Oreal Group company, to cover its origin, history, philosophy, SWOT analysis; a study is made of its main competitors and methods for promoting the company's products in the cosmetics market. In the third part the author carried out a research on advertisements of the L’Oreal Group Company by polling respondents. The obtained data allowed to make relevant conclusions. The certain conclusions and suggestions were made at the end of the thesis. The thesis consists of 71 pages, 19 figures and 5 tables, and includes a list of 51 sources of pulished materials and 15 electronic information sources used.