Show simple item record

dc.contributor.advisorKarnups, Viesturs Pauls
dc.contributor.authorPlatonova, Viktorija
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
dc.date.accessioned2016-02-05T02:02:01Z
dc.date.available2016-02-05T02:02:01Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other51698
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/31578
dc.description.abstractDiplomdarbs veltīts reklāmas jēdziena pētīšanai, kompānijas L'Oreal Group darbības detalizētākai aplūkošanai, kā arī respondentu aptaujas par šī uzņēmuma reklāmu veikšana un tālāka tās analīze. Šis diplomdarbs sastāv no trīs daļām ar apakšdaļām. Pirmajā daļā autore aplūko reklāmas jēdzienu, tās veidus, metodes, efektivitāti un efektivitātes vadīšanas metodes. Otrajā daļā pievērsta uzmanība skaistuma un kosmētikas nozares un detalizētākai kompānijas L'Oreal Group aplūkošanai un aprakstam, konkrēti, tās rašanās vēsturei, filozofijai, SWOT analīzei, kā arī galveno konkurentu pētīšanai un kompānijas produkcijas virzīšanas metodēm kosmētikas tirgū. Trešajā daļā autore veica kompānijas L'Oreal Group reklāmas pētīšanu, ar organizētas respondentu aptaujas palīdzību. Pēc saņemtajiem datiem tika izdarīti atbilstoši secinājumi. Diplomdarba nobeigumā tika izdarīti secinājumi un izteikti priekšlikumi. Darbs sastāv no 71 lapām, 19 attēliem un 5 tabulām, ir izmantoti 51 literatūras avoti un 15 elektroniskie informācijas avoti.
dc.description.abstractThe Diploma thesis is devoted to a study of the concept of advertising in and of itself, a more detailed examination of the L'Oreal Group Company, which includes a poll on advertising of the company and further analysis of the results. This thesis consists of three parts with subsections. In the first part the author examines the concept of advertising, its types, methods, effectiveness and efficiency management practices. In the second part the research and description of the beauty and cosmetics industry is made and more attention is paid to the L'Oreal Group company, to cover its origin, history, philosophy, SWOT analysis; a study is made of its main competitors and methods for promoting the company's products in the cosmetics market. In the third part the author carried out a research on advertisements of the L’Oreal Group Company by polling respondents. The obtained data allowed to make relevant conclusions. The certain conclusions and suggestions were made at the end of the thesis. The thesis consists of 71 pages, 19 figures and 5 tables, and includes a list of 51 sources of pulished materials and 15 electronic information sources used.
dc.language.isoN/A
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectEkonomika
dc.subjectReklāma
dc.subjectMārketings
dc.subjectL'Oreal Group
dc.subjectSauklis
dc.subjectPR
dc.titleReklāmas analīze un produkcijas virzīšana, izmantojot kompānijas L'Oreal Group piemēru
dc.title.alternativeAnalysis of advertising and promotion of products exemplified by activities of the L'Oreal Group Company
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record