Show simple item record

dc.contributor.advisorZitmane, Marita
dc.contributor.authorStrogonova, Sanita
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2016-02-06T02:01:58Z
dc.date.available2016-02-06T02:01:58Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other51946
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/31645
dc.description.abstractBakalaura darbā “Windows 10 reklāmas kampaņas lokalizācijas analīze Latvijā 2015. gadā” tiek pētīta Microsoft korporācijas veiktās globālās un lokalizētās integrētā mārketinga komunikācijas zīmola Windows 10 virzīšanai Latvijas tirgū. Darbs sastāv no 3 daļām: teorētiskās daļas, metodoloģijas daļas un empīriskās daļas. Teorijas daļā ir veikts literatūras apskats par komunikācijas modeļu veidiem, integrētā mārketinga teorijām, apskatīta reklāmas kampaņas veidošanas un efektivitātes mērīšanas teorija, kā arī zīmolu globālā komunikācija. Metodoloģijas daļā tiek aplūkotas darbā izmantotās pētnieciskās metodes. Empīriskajā daļā tiek apskatīts paveikto integrēto mārketinga komunikāciju kopums, analizēti dati par zīmola Windows 10 reklāmas kampaņu, kā arī aprakstīti veiktās interneta anketēšanas rezultāti.
dc.description.abstractThe aim of work “Windows 10 advertising campaign localization analysis in Latvia in year 2015” is to inquire both global and local integrated marketing communications Microsoft corporation to promote the brand Windows 10 into Latvian market. Bachelor paper consists of three parts: theory, metodology and practical part. Theoretical part consists of literature review of communication models types, integrated marketing theory, advertising campaign creation and efficiency measurement, as well as brand global communication. In methodological part research methodes used in the bachelor paper are viewed. In practical part accomplished integrated marketing communication set is viewed, data about advertising campaign analyzed and the online survey results are described.
dc.language.isoN/A
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKomunikācijas zinātne
dc.subjectLokalizācija
dc.subjectIntegrētās mārketinga komunikācijas
dc.subjectMicrosoft
dc.subjectWindows 10
dc.titleWindows 10 reklāmas kampaņas lokalizācijas analīze Latvijā 2015. gadā
dc.title.alternativeWindows 10 advertising campaign localization analysis in Latvia in year 2015
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record