• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Zīmolu komunikācija sociālajos medijos: interneta veikalu “www.1a.lv” un “www.220.lv” gadījuma analīze

Thumbnail
View/Open
309-51953-Turka-Rage_Ieva_it09004.pdf (2.697Mb)
Author
Turka-Raģe, Ieva
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Stašāne, Lolita
Date
2016
Metadata
Show full item record
Abstract
Bakalaura darba tēma ir “Zīmolu komunikācija sociālajos medijos: interneta veikalu “www.1a.lv” un “www.220.lv” gadījuma analīze”. Arvien vairāk cilvēki iepērkas internetā un mācās uzticēties interneta veikalu sniegtajiem pakalpojumiem. Komunikācija sociālajos tīklos ir viens no instrumentiem, kā veikali var piesaistīt potenciālo pircēju uzmanību un likt konkrēto pirkumu izdarīt noteiktā interneta veikalā. Bakalaura darba mērķis ir noskaidrot ar kādiem paņēmieniem zīmoli sociālajos medijos cenšas piesaistīt jaunus klientus un noturēt esošos, un kā šo komunikāciju atpazīst un uztver uzņēmumu sociālo tīklu sekotāji. Bakalaura darbs tiks veidots trīs daļās: teorētiskā daļa, metodoloģiskā daļa, empīriskā daļa. Pirmajā daļā tiks apskatīta un apkopota teorija par zīmolu, sociālajiem medijiem un pircēju paradumiem. Otrajā aprakstītas izmantotās pētniecības metodes – gadījuma analīze, kontentanalīze, aptauja un fokusa grupas intervija. Trešajā daļā tiks veikts pētījums, ar mērķi analizēt komunikāciju sociālajos medijos.
 
Bachelor’s thesis title is “Brand communication in social media: case study of online stores “www.1a.lv" and “www.220.lv””. Communication in social networks is one of the instruments as stores can attract potential buyers' attention and put a particular purchase to make certain the online store. Bachelor's goal is to find ways by which social media brands trying to attract news clients and retain existing, and how communication is recognized and is perceived corporate social network followers. Bachelor thesis will be constructed in three parts: the theoretical part of the methodological part of the empirical part. The first part will be discussed and summarized the theory of branding, social media and consumer behavior. The second describes the research methods - case study, content analysis, questionnaire and focus group interview. The third part will be a study in order to analyze communication in social media.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/31650
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV