Show simple item record

dc.contributor.advisorStašāne, Lolita
dc.contributor.authorLaugale, Gundega
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2016-02-06T02:02:01Z
dc.date.available2016-02-06T02:02:01Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other51956
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/31652
dc.description.abstractBakalaura darba “Zīmolu “Actimel” un “Activia” komunikācija sociālajā tīklā “Facebook”” pētījuma problēma ir zīmola un patērētāja attiecību veidošana, veicinot tiešsaistes kopienas iesaistīšanos. Bakalaura darba mērķis ir noskaidrot zīmolu komunikācijas nozīmi sociālajos tīklos, kā arī tiešsaistes kopienas lomu zīmola un patērētāju attiecību veidošanā. Darba pētnieciskajā daļā tiek izmantotas dziļās intervijas ar „Actimel” un „Activia” „Facebook” lapu satura veidotājiem, kvantitatīva sociālo tīklu „Actimel” un „Activia” satura analīze, kā arī anketēšana sociālo tīklu lietotāju vidū ar mērķi sasniegt „Actimel” un „Activia” „Facebook” lapu sekotājus. Pamatojoties uz darba teorētiskajā daļā izmantoto literatūru un empīriskajā daļā gūtajiem rezultātiem, tiek izdarīti secinājumi.
dc.description.abstractThe research problem of the bachelor thesis ““Actimel” and “Activia” brands communication in the social network “Facebook”” is development of relationship between the brand and a consumer via encouraging participation of the social community. An objective of the bachelor thesis is to determine the role of a social community in the development of a brand-consumer relationship as well as brands social network role in the development of communication. There are interviews with social network content developers organized as well as quantitative content analysis method used in order to analyse “Actimel” and “Activia” social network content in the research part of the thesis. There is also questionnaire between users of social network “Facebook” performed with an objective to reach “Actimel” and “Activia” pages followers. Conclusions are made on the basis of literature used in the theoretical part of the thesis as well as on the basis of the research results.
dc.language.isoN/A
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKomunikācijas zinātne
dc.subjectSociālo mediju mārketings
dc.subjectTiešsaistes kopienas
dc.subjectZīmolu kopienas
dc.subjectMārketinga komunikācija
dc.titleZīmolu "Actimel" un "Activia" komunikācija sociālajā tīklā "Facebook"
dc.title.alternative"Actimel" and "Activia" brands communication in the social network "Facebook"
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record