Show simple item record

dc.contributor.advisorZitmane, Marita
dc.contributor.authorOzoliņa, Gita
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2016-02-06T02:02:03Z
dc.date.available2016-02-06T02:02:03Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other51962
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/31658
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir „Ietekmēšanas komunikācija zīmolu "Bite" un "Tele2" TV reklāmās (2014. – 2015. gads).” Darba mērķis ir noteikt un analizēt, kādi ir mobilo operatoru zīmolu „Bite” un Tele2” izmantotie uzmanības piesaistīšanas un ietekmēšanas paņēmieni TV reklāmās, lai reklāmas saņēmējs tiktu motivēts uz reklamētā pirkuma vai pakalpojuma iegādi. Darba teorētiskajā daļā apskatītas ietekmēšanas komunikācija teorijas, lai izpētītu, kādi ietekmēšanas paņēmieni tiek pielietoti reklāmas kampaņās. Darba metodoloģiskajā daļā ir aprakstītas bakalaura darba pētījumā izmantotās pētniecības metodes – kontentanalīze un dziļā intervija. Balstoties uz teorētisko un metodoloģisko bāzi, izstrādāts darba pētījums, kas sastāv no reklāmas analīzes un 5 dziļajām intervijām. Pētījumā iegūtie rezultāti apkopoti secinājumu daļā.
dc.description.abstractThe topic of this bachelor thesis is „Communication of influence in "Bite" and "Tele2" TV advertising (2014 - 2015)”. The aim of the thesis is to identify and analyse what methods are used by brands “Bite” and “Tele2” in their TV commercials to attract attention and influence advertising recipients in order for them to be motivated to purchase advertised service or item. The theoretical part of the thesis contains communication of influence theories to investigate what influence techniques are used in advertising campaigns. Methodological part describes used research methods of this thesis – content analysis and deep interview. The research made in this thesis is based on the theoretical and methodological framework and consists of advertising analysis and 5 deep interviews. Results of the research are summarized in the conclusions part.
dc.language.isoN/A
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKomunikācijas zinātne
dc.subjectBite
dc.subjectTele2
dc.subjectTV reklāmas
dc.subjectietekmēšanas komunikācija
dc.subjectefektīva reklāmas vēstījuma izstrāde
dc.titleIetekmēšanas komunikācija zīmolu "Bite" un "Tele2" TV reklāmās (2014. – 2015. gads)
dc.title.alternativeCommunication of influence in "Bite" and "Tele2" TV advertising (2014 - 2015)
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record