• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Zīmola "Ghetto Games" komunikācijas analīze sociālajos tīklos

Thumbnail
View/Open
309-51968-Ignatans_Edgars_ei12014.pdf (1.340Mb)
Author
Ignatāns, Edgars
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Brice, Līva
Date
2016
Metadata
Show full item record
Abstract
Bakalaura darba tēma ir: Zīmola „Ghetto Games” komunikācijas analīze sociālajos tīklos. Bakalaura darba mērķis: ir izpētīt, kurā no „Ghetto Games” sociālo tīklu kontiem, cilvēki ir aktīvāki un kāda veida publicētie „Ghetto Games” materiāli, vairāk uzrunā sekotājus. Darbs sastāv no trīs daļām: teorētiskās, metodoloģiskās un empīriskās daļas. Teorētiskajā daļā tiek apskatīti trīs galvenie punkti: zīmols un zīmola komunikācija; integrētā marketinga komunikācija; sociālie tīkli un zīmola komunikācija sociālajos tīklos. Metodoloģiskajā daļā tiek paskaidrota: intervija, aptauja un kontentanalīze. Empīriskajā daļā, tiek pielietotas trīs metodes: aptauja; daļēji strukturēta intervija un kontentanalīze. Apkopojot pētījuma rezultātus, tika konstatēts, ka „Ghetto Games” savā komunikācijā ar mērķauditoriju, izmanto vairākas sociālo tīklu platformas, kuras piedāvā auditorijai dažāda veida informāciju.
 
Bachelor's thesses is: Brand „Ghetto Games” communication analysis in social networks. The purpose of the work is research in which of the „Ghetto Games” social network accounts people are more active and what kind of published „Ghetto Games” material more address followers. The work consists of three parts: theoretical, methodological and empirical part. Theoretical part covers three main points: brand and brand communication; integrated marketing communications; social networks and brand communication on social networks. In methodological part describes: interview, survey and content analysis. In empirical part is used three methods: semi-structured interview, survey and content analysis. Summarizing the results of research, it was determined, that “Ghetto Games” in their communication with the audience, uses several social network platforms, which are offering audiences different types of information.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/31664
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV