Show simple item record

dc.contributor.advisorBrice, Līva
dc.contributor.authorIgnatāns, Edgars
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2016-02-06T02:02:05Z
dc.date.available2016-02-06T02:02:05Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other51968
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/31664
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir: Zīmola „Ghetto Games” komunikācijas analīze sociālajos tīklos. Bakalaura darba mērķis: ir izpētīt, kurā no „Ghetto Games” sociālo tīklu kontiem, cilvēki ir aktīvāki un kāda veida publicētie „Ghetto Games” materiāli, vairāk uzrunā sekotājus. Darbs sastāv no trīs daļām: teorētiskās, metodoloģiskās un empīriskās daļas. Teorētiskajā daļā tiek apskatīti trīs galvenie punkti: zīmols un zīmola komunikācija; integrētā marketinga komunikācija; sociālie tīkli un zīmola komunikācija sociālajos tīklos. Metodoloģiskajā daļā tiek paskaidrota: intervija, aptauja un kontentanalīze. Empīriskajā daļā, tiek pielietotas trīs metodes: aptauja; daļēji strukturēta intervija un kontentanalīze. Apkopojot pētījuma rezultātus, tika konstatēts, ka „Ghetto Games” savā komunikācijā ar mērķauditoriju, izmanto vairākas sociālo tīklu platformas, kuras piedāvā auditorijai dažāda veida informāciju.
dc.description.abstractBachelor's thesses is: Brand „Ghetto Games” communication analysis in social networks. The purpose of the work is research in which of the „Ghetto Games” social network accounts people are more active and what kind of published „Ghetto Games” material more address followers. The work consists of three parts: theoretical, methodological and empirical part. Theoretical part covers three main points: brand and brand communication; integrated marketing communications; social networks and brand communication on social networks. In methodological part describes: interview, survey and content analysis. In empirical part is used three methods: semi-structured interview, survey and content analysis. Summarizing the results of research, it was determined, that “Ghetto Games” in their communication with the audience, uses several social network platforms, which are offering audiences different types of information.
dc.language.isoN/A
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKomunikācijas zinātne
dc.subject„Ghetto Games”
dc.subjectatpazīstamība
dc.subjectkomunikācijas modeļi
dc.subjectauditorija
dc.titleZīmola "Ghetto Games" komunikācijas analīze sociālajos tīklos
dc.title.alternativeBrand "Ghetto Games" analysis of communication in social networks
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record