Show simple item record

dc.contributor.advisorBrice, Līva
dc.contributor.authorKoroļkova, Renāte
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2016-02-06T02:02:06Z
dc.date.available2016-02-06T02:02:06Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other51972
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/31668
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir „Lietojuma un apmierinājuma teorija: Facebook lapas "If you like Latvia, Latvia likes you" jauniešu sekotāju analīze”. Darba galvenais jautājums: kādu vajadzību apmierināšanai latviešu jaunieši seko „If you like Latvia, Latvia likes you” Facebook lapai? Lai gūtu atbildi uz izvirzīto jautājumu, tika izvirzīti šāds mērķis: noskaidrot, kādas tēmas tiek aktualizētas „If you like Latvia, Latvia likes you” Facebook profila saturā, kas pievērš jauniešu (latviešu) sekotāju uzmanību un veicina viņu vajadzību apmierināšanu; kā arī noskaidrot, kādas vajadzības latviešu jauniešu sekotāji apmierina, patērējot „If you like Latvia, Latvia likes you” Facebook lapas saturu. Bakalaura darbu teorētiski pamato Katca, Blumlera un Gureviča aktualizētā lietojuma un apmierinātības teorija, tīklotās sabiedrības jēdziens. Darba metodoloģijas pamatā ir kontentanalīze un anketēšana.
dc.description.abstractThe focus of the course „Use and gratification theory: analysis young people, followers of Facebook page "If you like Latvia, Latvia likes you"” is made on the question of gratifying the followers’ needs in the context of the Facebook page. The objective of the paper is to conclude, which topics can be found by analysing the page’s content that in its turn meet the needs of the followers. Theoretical background is linked to the uses and gratification theory, concept of the networked publics and other. Methodological description suggests justification of the content analysis and a survey , which then is followed by data summary, its analysis and interpretation.
dc.language.isoN/A
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKomunikācijas zinātne
dc.subjectlietojuma un apmierinātības teorija
dc.subjectgaidu un vērtību teorija
dc.subjectMaslova vajadzību hierarhijas piramīda
dc.subjecttīklotā sabiedrība
dc.subjectdalīšanās kultūra
dc.titleLietojuma un apmierinājuma teorija: Facebook lapas "If you like Latvia, Latvia likes you" jauniešu sekotāju analīze
dc.title.alternativeUse and gratification theory: analysis young people, followers of Facebook page "If you like Latvia, Latvia likes you"
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record