Zīmola nozīme un patērētāju motīvi ievārījuma izvēlē: uzņēmumu "Pūre", "Spilva" un "Milda" gadījuma analīze
Author
Sērmūksle, Gita
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Stašāne, Lolita
Date
2016Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba tēma ir “Zīmola nozīme un patērētāju motīvi ievārījuma izvēlē: “Pūre”, “Spilva” un “Milda” gadījuma analīze. Šī darba mērķis ir izpētīt un noskaidrot Latvijā radītu zīmolu nozīmi un patērētāju motīvus iegādājoties ievārījumu. Bakalaura darbā ir trīs daļas – teorētiskā, motodoloģiskā un empīriskā daļa, kā arī secinājumu un ieteikumu daļa. Teorētiskajā daļā tiek apskatīts zīmols, tā elementi, funkcijas, vērtība un identitāte. Papildus nepieciešamajam pētījuma tiek aprakstīta teorija par patērētāju uzvedību un ietekmējošiem faktoriem, kā arī motivāciju patērētāju uzvedībā, patērētāju apmierinātību un lēmuma pieņemšanas procesu. Metodoloģiskajā daļā tiek aprakstītas gadījuma studijas izmantotās, attiecīgi veicot intervijas, anketēšanu un fokusa grupas diskusiju. Empīriskajā daļā tiek analizēti un apkopoti rezultāti no intervijām, anketēšanas un fokusa grupas diskusijas, kā arī aprakstīts “Pūre”, “Spilva” un “Milda” zīmolu raksturojums. Noslēdzošajā daļā tiek aprakstīti kopējie bakalaura darba secinājumi un izteikti priekšlikumi konkrēto zīmolu uzņēmumiem. Bakalaura darbs sastāv no 3 galvenajām nodaļām, tas satur 91 lapu, 20 tabulas, 6 pielikumiem un izmantoti 72 dažādi avoti. Atslēgas vārdi: Zīmols, patērētāju uzvedība, patērētāju apmierinātība, ievārījumu nozare, ražots Latvijā, lēmuma pieņemšana, “Pūre”, “Spilva”, “Milda”. The theme of my bachelor work is “Brand meaning and consumer motives choosing jam: company “Pure”, “Spilva” and “Milda” case study”. The aim of this paper is to explore and clarify the role of Latvian create brand and consumer purchasing motives jam. Bachelor work is divided into three parts – theoretical, methodological and empirical part, as well as conclusions and recommendations part. In the theoretical part being viewed brand, its features, functions, values and identity. In addition to the required study is described in the theory of consumer behavior and influencing factors, as well as the motivation of consumer behavior, consumer satisfaction and the decision -making process. Methodological part is described in the case studies used, respectively, through interviews, questionnaires and focus group discussion. Methodological part is described in the case studies used, respectively, through interviews, questionnaires and focus group discussion. The empirical part analyzes and summarizes the results of interviews, questionnaires and focus group discussions, as well as described in "Pure", "Spilva" and "Milda" brand characteristics. The final part introduces the overall bachelor’s conclusions and give specific suggestions brand companies. Bachelor thesis consists of three main divisions, it contains 91 pages, 20 tables, 6 attachements and used 72 different sources. Keywords: brand, consumer behavior, consumer satisfaction, jam industry, produced in Latvian , decision-making , “Pure”, “Spilva”, “Milda”.