Show simple item record

dc.contributor.advisorStašāne, Lolita
dc.contributor.authorSērmūksle, Gita
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2016-02-06T02:02:06Z
dc.date.available2016-02-06T02:02:06Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other51974
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/31669
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir “Zīmola nozīme un patērētāju motīvi ievārījuma izvēlē: “Pūre”, “Spilva” un “Milda” gadījuma analīze. Šī darba mērķis ir izpētīt un noskaidrot Latvijā radītu zīmolu nozīmi un patērētāju motīvus iegādājoties ievārījumu. Bakalaura darbā ir trīs daļas – teorētiskā, motodoloģiskā un empīriskā daļa, kā arī secinājumu un ieteikumu daļa. Teorētiskajā daļā tiek apskatīts zīmols, tā elementi, funkcijas, vērtība un identitāte. Papildus nepieciešamajam pētījuma tiek aprakstīta teorija par patērētāju uzvedību un ietekmējošiem faktoriem, kā arī motivāciju patērētāju uzvedībā, patērētāju apmierinātību un lēmuma pieņemšanas procesu. Metodoloģiskajā daļā tiek aprakstītas gadījuma studijas izmantotās, attiecīgi veicot intervijas, anketēšanu un fokusa grupas diskusiju. Empīriskajā daļā tiek analizēti un apkopoti rezultāti no intervijām, anketēšanas un fokusa grupas diskusijas, kā arī aprakstīts “Pūre”, “Spilva” un “Milda” zīmolu raksturojums. Noslēdzošajā daļā tiek aprakstīti kopējie bakalaura darba secinājumi un izteikti priekšlikumi konkrēto zīmolu uzņēmumiem. Bakalaura darbs sastāv no 3 galvenajām nodaļām, tas satur 91 lapu, 20 tabulas, 6 pielikumiem un izmantoti 72 dažādi avoti. Atslēgas vārdi: Zīmols, patērētāju uzvedība, patērētāju apmierinātība, ievārījumu nozare, ražots Latvijā, lēmuma pieņemšana, “Pūre”, “Spilva”, “Milda”.
dc.description.abstractThe theme of my bachelor work is “Brand meaning and consumer motives choosing jam: company “Pure”, “Spilva” and “Milda” case study”. The aim of this paper is to explore and clarify the role of Latvian create brand and consumer purchasing motives jam. Bachelor work is divided into three parts – theoretical, methodological and empirical part, as well as conclusions and recommendations part. In the theoretical part being viewed brand, its features, functions, values and identity. In addition to the required study is described in the theory of consumer behavior and influencing factors, as well as the motivation of consumer behavior, consumer satisfaction and the decision -making process. Methodological part is described in the case studies used, respectively, through interviews, questionnaires and focus group discussion. Methodological part is described in the case studies used, respectively, through interviews, questionnaires and focus group discussion. The empirical part analyzes and summarizes the results of interviews, questionnaires and focus group discussions, as well as described in "Pure", "Spilva" and "Milda" brand characteristics. The final part introduces the overall bachelor’s conclusions and give specific suggestions brand companies. Bachelor thesis consists of three main divisions, it contains 91 pages, 20 tables, 6 attachements and used 72 different sources. Keywords: brand, consumer behavior, consumer satisfaction, jam industry, produced in Latvian , decision-making , “Pure”, “Spilva”, “Milda”.
dc.language.isoN/A
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKomunikācijas zinātne
dc.subjectZīmols
dc.subjectpatērētāju uzvedība
dc.subjectpatērētāju apmierinātība
dc.subjectievārījumu nozare
dc.subjectražots Latvijā
dc.titleZīmola nozīme un patērētāju motīvi ievārījuma izvēlē: uzņēmumu "Pūre", "Spilva" un "Milda" gadījuma analīze
dc.title.alternativeBrand meaning and consumer motives choosing jam: company "Pure", "Spilva" and "Milda" case study
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record