Show simple item record

dc.contributor.advisorDeniņš, Andris
dc.contributor.authorMeiers, Jānis
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
dc.date.accessioned2016-04-29T01:01:22Z
dc.date.available2016-04-29T01:01:22Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other52164
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/31812
dc.description.abstractBakalaura darbā analizēta aktuālā situācija Latvijas alus ražošanas tirgū un prognozes par attīstību nākamo gadu laikā. Alus tirgu Latvijā būtiski ietekmē tādi ārējie faktori kā demogrāfiskā situācija un patērētāju maksātspēja. Pie tam atbilstoši pēdējo gadu tendencēm demogrāfiskā situācija turpina pasliktināties, bet patērētāju maksātspēja lai arī nedaudz, bet pieaug. Tas rada situāciju, ka notiek pakāpeniska alus tirgus pārdale, samazinoties zemākās kvalitātes alus patēriņam un palielinoties vidējās un augstākās kvalitātes alus patēriņam Latvijas alus tirgū. Līdz ar to nozīmīga loma katra uzņēmuma sekmīgā darbībā ir uzņēmuma vadības pieņemtajiem lēmumiem par uzņēmuma virzības stratēģiju un tai atbilstošiem līdzekļu ieguldījumiem. Bakalaura darbā detalizētāk apskatīta pēdējo gadu sekmīgāko alu ražojošo uzņēmumu darbība – “AS Cēsu alus” lielo alus ražotāju grupā un “ SIA Valmiermuižas alus” mazo alus ražotāju grupā.
dc.description.abstractThe Bachelor’s work contains the analysis of the actual situation in Latvia’s beer market and forecast for the industry in the next years. The beer market in Latvia is significantly affected by external factors such as demographic situation and the purchasing power of Latvian consumers. In previous year, according to the trends, the demographic situation continues to deteriorate but the solvency of consumers is gradually growing. This creates a situation where the beer market reallocates, decreasing the lowest quality beer consumption and increasing the average and higher quality beer consumption in Latvia’s beer market. Consequently, an important role in the success of each company's business plays the management’s decisions about the company's strategy and the appropriate funds for investment. The Bachelor’s work covered in more details Latvia’s some beer business activities – “AS Cēsu alus” in large beer producer group and “SIA Valmiermuižas alus” in small beer producer group.
dc.language.isoN/A
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectVadībzinātne
dc.subjectlielais alus ražotājs
dc.subjectmazais alus ražotājs
dc.subjectzemākās kvalitātes alus
dc.subjectvidējās kvalitātes alus
dc.subjectaugstākās kvalitātes alus
dc.titleLatvijas alus ražošanas nozares uzņēmumu attīstības tendences tirgus samazināšanās apstākļos
dc.title.alternativeBusiness development trends of Latvian beer industry in circumstances of a declining market
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record