• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

SIA "Koya" mārketinga komunikāciju analīze.

Thumbnail
View/Open
303-52978-Snepste_Kristiana_ks12115.pdf (2.172Mb)
Author
Šņepste, Kristiāna
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Šalkovska, Jeļena
Date
2016
Metadata
Show full item record
Abstract
Kristiāna Šnepste. Bakalaura darbs „SIA „KOYA” mārketinga komunikāciju analīze”. Bakalaura darba mērķis ir, pamatojoties uz mārketinga komunikāciju teorētiskajiem aspektiem, kā arī restorāna esošo klientu un darbinieku vērtējuma, izpētīt un novērtēt mārketinga komunikāciju elementus restorānā „KOYA”, atklāt nepilnības un sniegt priekšlikumus to novēršanai un pilnveidošanai.Darba pirmajā nodaļā ir analizēti mārketinga komunikāciju teorētiskie aspekti, otrajā nodaļā tiek izpētīts mārketinga komunikāciju pielietojums restorāna „KOYA” darbībā, un trešajā nodaļā, ar anketu un ekspertu intervijas palīdzību, tiek noskaidrots restorāna esošo klientu, kā arī darbinieku un vadības vērtējums par restorānā „KOYA” notiekošajiem procesiem.Darba gaitā tika noskaidrots, ka restorānam „KOYA” ir iespējams optimizēt savu darbību, jo pētījuma laikā tika atrastas mārketinga komunikāciju nepilnības un īpatnības. Darba apjoms ir 69 lapaspuses. Tajā ir 42 attēli, 3 tabulas un 5 pielikumi. Izmantotās literatūras saraksts sastāv no 43 avotiem.
 
Kristiāna Šnepste. Bachelors thesis „SIA „KOYA” marketing communication analysis”. Bachelors thesis is based on the theoretical aspects of marketing communication, as well as the restaurants existing customer and employee evaluation, the aim is to assess and study the marketing communication elements of the restaurant " KOYA " , discover drawbacks and make proposals for their prevention and improvement . The first chapter analyses marketing communication theoretical aspects , the second chapter studies and show marketing communication use in action in the restaurant " KOYA ", and using questionnaire and experts interview, the third chapter discovers restaurants existing customers as well as staffs and managements viewpoint and evaluation of restaurants “KOYA” ongoing processes. As the thesis progressed, it was found, that it is possible to optimize restaurants “KOYA” performance. During the study there were marketing communication failures and peculiarities that were found. The thesis consists of 69 pages; it includes 42 pictures, 3 tables and 5 appendices. Literature and sources list consists of 43 items.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/31908
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV